Pengalaman tanam rambut di turki dengan kos yang murah.

CG Sponsors




Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Mahal tanam. Brp lama kena tunggu sebelum boleh di tuai?
12 bulan.

Shedding tu yang sengal.

Lepas 6 bulan dah leh nampak kesan.

Tapi full result 12 bulan.
 
Sponsored Post

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,465
Reaction score
1,028
Points
151
Permanent.

Sebab amik dari rambut belakang kepala.

Memang lama.

3000....3 jam.

3 jam amik.

3 jam tanam.

Total 6 jam.

Tq tuan. Saya 3 bulan sekali pergi Dr Shah ni. Beli ubat tak nak bagi rambut gugur. Finapecia namanya. Alhamdulillah so far OK, rambut still ada. Dulu lagi teruk. Dr Shah yg advise suruh try ubat tu dulu. :)
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Wah~

Customer lama rupanya 👏

Bila start beli?

Bro Jk punya masalah tak perlu tanam?

Hanya makan ubat?


Boleh saya tengok gambar sebelum dan selepas?

IG ada?

Tq tuan. Saya 3 bulan sekali pergi Dr Shah ni. Beli ubat tak nak bagi rambut gugur. Finapecia namanya. Alhamdulillah so far OK, rambut still ada. Dulu lagi teruk. Dr Shah yg advise suruh try ubat tu dulu. :)
 

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,465
Reaction score
1,028
Points
151
Wah~

Customer lama rupanya 👏

Bila start beli?

Bro Jk punya masalah tak perlu tanam?

Hanya makan ubat?


Boleh saya tengok gambar sebelum dan selepas?

IG ada?
Ya tak tahap serius sampai kena tanam. Dah 5 tahun juga makan ubat tu. Maaf tuan takde gambar sebelum & selepas. Saya tak track betul2 cuma boleh perasan la skrg kurang orang komen "rambut ko nipis". Dulu selalu orang bagi teguran macam tu.
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Cayalah bro Jk

Lama tu 5 tahun.

Sejak 2014.

Kalau dari awal rawat, selamat.

Mungkin masa 2014 tu umur bro Jk mid 20s.

Ya tak tahap serius sampai kena tanam. Dah 5 tahun juga makan ubat tu. Maaf tuan takde gambar sebelum & selepas. Saya tak track betul2 cuma boleh perasan la skrg kurang orang komen "rambut ko nipis". Dulu selalu orang bagi teguran macam tu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register