Doa celaka manusia yang menganiaya dan bagi sakit sedih kita di dunia

Recommended Brokers


juhan

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2010
Messages
3,430
Reaction score
207
Points
33
Kalau dah berdendam dgn guru2 yg memberi ilmu pd diri, sampai ke doa tt tu.
 
Sponsored Post

msapar

Fun Poster
Joined
Sep 25, 2008
Messages
846
Reaction score
19
Points
15

kehidupan ini ujian
ujian itulah kehidupan
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,748
Reaction score
1,813
Points
141
hidup ini ujian...

ujian utk semua org...tak kira siapa..

perompak ka..Tuhan bagi ujian pada depa.....
org baik ka org besye-besye ka.....ph ke umno ke pas ke dap ke ppbm ke pan ke pkr ke mca ke mic ke semua menghadapi ujian di dunia..
aku yg rasa diri aku ni alim dan suci, sebenarnya ada ujian utk aku..kemungkinan selama ni aku boleh jadi salah..
atau org lain yg rasa diri dia suci pn sama, ada ujian utk depa..
muslim yg rasa diri dia betul, rasa diri dia je baik, ada ujian utk depa...
non-muslim pun sama...non-muslim yg rasa diri dia je betul, yg rasa diri dia je baik, pun ada ujian..

senang cerita, tiada yg terkecuali dari ujian di dunia
 
Last edited:

anakin101

Active Member
Joined
Jun 28, 2013
Messages
1,316
Reaction score
7
Points
25
bawak sabaq banyak2 bro..
 

bell&ross

Active+ Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
3,676
Reaction score
133
Points
33
hidup ini ujian...

ujian utk semua org...tak kira siapa..

perompak ka..Tuhan bagi ujian pada depa.....
org baik ka org besye-besye ka.....ph ke umno ke pas ke dap ke ppbm ke pan ke pkr ke mca ke mic ke semua menghadapi ujian di dunia..
aku yg rasa diri aku ni alim dan suci, sebenarnya ada ujian utk aku..kemungkinan selama ni aku boleh jadi salah..
atau org lain yg rasa diri dia suci pn sama, ada ujian utk depa..
muslim yg rasa diri dia betul, rasa diri dia je baik, ada ujian utk depa...
non-muslim pun sama...non-muslim yg rasa diri dia je betul, yg rasa diri dia je baik, pun ada ujian..

senang cerita, tiada yg terkecuali dari ujian di dunia
kalau maki dibalas makian...akan habis kat situ je...memaafkan atau simpan macai utk ambil segala dosa kita dimasa timbangan amal nanti... itu lagi baik..:)cgrock
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
5,003
Reaction score
318
Points
81
apa plk citer bam dauz skrg?

kata dh keje tempat baru?

gomen lg?

TAPI takkan kt tempat baru pun kena buli/ hadapi masalah hampir sama?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register