Doa celaka manusia yang menganiaya dan bagi sakit sedih kita di dunia

CG Sponsors




juhan

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2010
Messages
3,687
Reaction score
381
Points
51
Kalau dah berdendam dgn guru2 yg memberi ilmu pd diri, sampai ke doa tt tu.
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,324
Reaction score
1,575
Points
596
sebaiknya abaikan ..

doakan baik2 kalau mampu kalau tidak lebih baik buat tak tau.

ni komen tengah aman..

kalau marah sangat2..yg atas tu jadi terbalik...

banyak bersabar je..
Kita sabar pun ada had

Kita pun manusia
 

msapar

Fun Poster
Joined
Sep 25, 2008
Messages
846
Reaction score
19
Points
15

kehidupan ini ujian
ujian itulah kehidupan
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,471
Reaction score
2,110
Points
151
hidup ini ujian...

ujian utk semua org...tak kira siapa..

perompak ka..Tuhan bagi ujian pada depa.....
org baik ka org besye-besye ka.....ph ke umno ke pas ke dap ke ppbm ke pan ke pkr ke mca ke mic ke semua menghadapi ujian di dunia..
aku yg rasa diri aku ni alim dan suci, sebenarnya ada ujian utk aku..kemungkinan selama ni aku boleh jadi salah..
atau org lain yg rasa diri dia suci pn sama, ada ujian utk depa..
muslim yg rasa diri dia betul, rasa diri dia je baik, ada ujian utk depa...
non-muslim pun sama...non-muslim yg rasa diri dia je betul, yg rasa diri dia je baik, pun ada ujian..

senang cerita, tiada yg terkecuali dari ujian di dunia
 
Last edited:

bell&ross

Active+ Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
4,216
Reaction score
170
Points
43
hidup ini ujian...

ujian utk semua org...tak kira siapa..

perompak ka..Tuhan bagi ujian pada depa.....
org baik ka org besye-besye ka.....ph ke umno ke pas ke dap ke ppbm ke pan ke pkr ke mca ke mic ke semua menghadapi ujian di dunia..
aku yg rasa diri aku ni alim dan suci, sebenarnya ada ujian utk aku..kemungkinan selama ni aku boleh jadi salah..
atau org lain yg rasa diri dia suci pn sama, ada ujian utk depa..
muslim yg rasa diri dia betul, rasa diri dia je baik, ada ujian utk depa...
non-muslim pun sama...non-muslim yg rasa diri dia je betul, yg rasa diri dia je baik, pun ada ujian..

senang cerita, tiada yg terkecuali dari ujian di dunia
kalau maki dibalas makian...akan habis kat situ je...memaafkan atau simpan macai utk ambil segala dosa kita dimasa timbangan amal nanti... itu lagi baik..:)cgrock
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,324
Reaction score
1,575
Points
596
kalau maki dibalas makian...akan habis kat situ je...memaafkan atau simpan macai utk ambil segala dosa kita dimasa timbangan amal nanti... itu lagi baik..:)cgrock
Memaafkan bukan mudah kadang menghunus sampai kalbu
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,016
Reaction score
552
Points
111
apa plk citer bam dauz skrg?

kata dh keje tempat baru?

gomen lg?

TAPI takkan kt tempat baru pun kena buli/ hadapi masalah hampir sama?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register