Pengalaman tanam rambut di turki dengan kos yang murah.

CG Sponsors




Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
harga dia mcm mane??
Tanam >3000 helai...RM15000

RM5 sehelai.

<3000 helai...RM18000.

RM6 sehelai.

Tak termasuk RM200, kos rawatan.

Dr shah best.

Biasanya dia tambah 200 helai rambut secara percuma.

Jadi, 3000...jadi 3200.

Harga tetap RM15000.
 
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
rambut yg nak ditanam tu guna DNA sapa ek?
Amik dari belakang kepala sendiri.

Syariah compliance 😚

Darah pun sendiri punya.

Nurse semua aweks Melayu berhijab 🥰
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,515
Reaction score
329
Points
131
Tanam >3000 helai...RM15000

RM5 sehelai.

<3000 helai...RM18000.

RM6 sehelai.

Tak termasuk RM200, kos rawatan.

Dr shah best.

Biasanya dia tambah 200 helai rambut secara percuma.

Jadi, 3000...jadi 3200.

Harga tetap RM15000.
klu botak tengah mcm gambar ni berapa helai kene guna??

aiman-hakim-seksi-clubbing-botak-tengah.jpg
 

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,465
Reaction score
1,028
Points
151
Once tanam rambut memang permanent ke? Maksudnya kalau potong rambut, dia boleh tumbuh semula macam rambut biasa?

5,000 helai nak tanam satu-satu penat woo. Berjam-jam baru habis rasanya. Fuhhh...
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,515
Reaction score
329
Points
131
Ni gambar tipu.

Hahaha~
tau tipu nak tau berapa byk yg diperlukan..mcm hampir seratus ribu rambut juga ni yg diperlukan..
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Once tanam rambut memang permanent ke? Maksudnya kalau potong rambut, dia boleh tumbuh semula macam rambut biasa?

5,000 helai nak tanam satu-satu penat woo. Berjam-jam baru habis rasanya. Fuhhh...
Permanent.

Sebab amik dari rambut belakang kepala.

Memang lama.

3000....3 jam.

3 jam amik.

3 jam tanam.

Total 6 jam.

 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201

..............................
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Ni klinik lain tapi sama jer cara dia.

 

apodio

Fun Poster
Joined
Sep 17, 2014
Messages
426
Reaction score
31
Points
30
Mahal tanam. Brp lama kena tunggu sebelum boleh di tuai?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register