Jadi Jutawan dengan hanya Menyimpan Duit

Recommended Brokers


2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,611
Reaction score
2,068
Points
191


Sekurang-kurangnya ada inisiatif menjemput rezeki, bukan sekadar menanti bulan jatuh ke riba.

10 TIPS JUTAWAN AKHIRAT

https://www.youtube.com/watch?v=kkS9YBgzErc&list=TLm6sLIfxVvVgjeFX_NUnZCt4l6uYD13HY
Kalau anda nak dapat RM1 juta dalam masa setahun, anda perlu menyimpan..

Sumber & Kredit: Facebook Ir Mursyidi

Jangan bertangguh-tangguh menyimpan untuk masa depan..

Sumber & Kredit: Facebook JUST Islamic Financial Consultant


Peluang Menjadi Jutawan Segera!
Mungkin ramai menjangkakan post ini sekadar gimik Skim Cepat Kaya (SCK).
Tidak..bukan SCK, Ianya bentuk simpanan yang patuh syariah.
Kalau ada yang dah tahu tu, tak mengapa..saya cuma berkongsi cara yang halal dengan bermodalkan tunai RM1,000 untuk mencapai hasrat dan matlamat kewangan menjadi jutawan
Masih tak percaya..ianya sekadar menyimpan dengan institusi kewangan berikut..


1. SSP, Bank Simpanan Nasional

Jutawan SSP, Rokeah Mohd Sidek bersama anaknya Mohd Affendi Rosman menunjukkan replika cek RM1 juta pada Majlis Cabutan SSP BSN Bulan Januari 2014 di Kuantan Parade, semalam. - Foto Luqman Hakim Zubir


Peluang memenangi RM1 juta dalam bentuk sijil SSP di penghujung tahun 2014. Anda perlu melanggan Sijil Simpanan Premium, Bank Simpanan Nasional (BSN) dengan amaun berjumlah RM3,000 di cawangan BSN yang terdekat. Detail, Klik Pautan

2. Al Awfar, Bank Islam
Bakal closed pada 31 Dis 2013. Pemenang KIV Mei 2014 :)cgrock

Peluang menang RM1juta tunai. Caranya dengan membuka akaun al Awfar, Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB). Kos proses RM20 dan perlu deposit RM1,000 untuk peluang memenangi RM1juta. Tindakan perlu dilakukan sebelum atau pada 31 Disember 2013 (Selasa).Manakala pengumuman keputusan akan dibuat dalam bulan Mei 2014. Detail, Klik Pautan.

3. Oh Yeah, Bank Muamalat
Closed 31 Mac 2014 :)cgrock
To be eligible for the prizes, customers must deposit minimum RM1,000 in the Oh Yeah! Saving Account. Every RM1,000 minimum deposit maintained in this account will entitle customer one automatic entry to the draw.
For example, if customer has an minimum balance of RM5,000 in his account, he is entitle to 5 entries. The more deposit, the more chances for customer to win. Klik Pautan

So, sekiranya anda dah buat, tawakkal jer lah dan rajin-rajinlah bersedekah, amal jariah dan perbanyakkan solat sunat dhuha dan solat sunat subuh.
Didoakan semoga ada di antara kita dijemput rezekinya dengan mudah melalui kaedah ini.
Anda buat, Insya Allah dapat :)cgrock​

p/s: Saya bukannya agen, tapi insan yg ingin berkongsi peluang merebut kekayaan secara simpanan berhemah dan patuh syariah yang ditawarkan oleh bank & institusi yang diluluskan oleh Bank Negara Malaysia..:)
 
Last edited:
Sponsored Post

versa

Active+ Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
3,294
Reaction score
3
Points
25
tq tt sudi berkongsi info:)
 

2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,611
Reaction score
2,068
Points
191
Janganlah lepaskan peluang terakhir tahun ni untuk menjadi jutawan..:)
 

khairilhusni

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2006
Messages
10,919
Reaction score
69
Points
120
Bos, sspn tu tutup 25hb ek? Alahai bank tutup plak dah.
 

2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,611
Reaction score
2,068
Points
191
Bos, sspn tu tutup 25hb ek? Alahai bank tutup plak dah.
bukan SSPN bro, ini sijil simpanan premium, bsn..28hb ni tarikh cabutan. sempat lagi buat pada 26 & 27hb..Buat sekaligus RM3k utk dpt 60 extra no percuma lagi dan cabutan edisi tempatan sekiranya beli kat KL..:)
 

khairilhusni

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2006
Messages
10,919
Reaction score
69
Points
120
bukan SSPN bro, ini sijil simpanan premium, bsn..28hb ni tarikh cabutan. sempat lagi buat pada 26 & 27hb..Buat sekaligus RM3k utk dpt 60 extra no percuma lagi dan cabutan edisi tempatan sekiranya beli kat KL..:)
Ops silap.... SSP.

SSP Special Draw

» The draw will be held end of December 2013.
» Only eligible for SSP Holder with minimum savings of RM3,000.00 and above, before 25 December 2013.
» The minimum savings amount must be maintained until the draw date.

http://www.mybsn.com.my/content.xhtml?contentId=181

Betul ke ni sempat lagi? huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register