Jadi Jutawan dengan hanya Menyimpan Duit

CG Sponsors




dloanman

Legendary Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
16,342
Reaction score
1,092
Points
206
tapi ado ustaz kato ssp bsn ado sebahagian
- dilaburkan ke tompek2 yg x patuh syariah
- dilaburkan ke tompek2 yg patuh syariah

jadi dh bercampur2 nih.....
 
Sponsored Post

[email protected]

Junior Member
Joined
Dec 18, 2013
Messages
81
Reaction score
6
Points
11
buat asb loan pon boleh jadi jutawan umor pencen... hehe.. dengan savings je setiap bulan..
 

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
1,681
Reaction score
133
Points
33
Bilo lah makcik nak jadi jutawan ni... Takkan lah kena mastautin kat Indonesia kottt
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,003
Reaction score
280
Points
131
ssp bsn tu dia ada buku akaun ke camana?
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
tapi ado ustaz kato ssp bsn ado sebahagian
- dilaburkan ke tompek2 yg x patuh syariah
- dilaburkan ke tompek2 yg patuh syariah

jadi dh bercampur2 nih.....
Diragukan kerana bercampur dengan yang haram.
 

sayasuka

Legendary Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
12,964
Reaction score
100
Points
123
tapi ado ustaz kato ssp bsn ado sebahagian
- dilaburkan ke tompek2 yg x patuh syariah
- dilaburkan ke tompek2 yg patuh syariah

jadi dh bercampur2 nih.....
ambe rasa kenyataan yg betul ialah yg tak diistiharkan patuh syariah.

* menang tetap ada risiko tak patuh syariah
 

Archangel17

Active Member
Joined
Oct 13, 2016
Messages
1,976
Reaction score
286
Points
41
Baru ni g maybank.. Dengar dana AHB ada tambah baru.. so sesapa yang nak subs aritu xsompek.. boleh lah g maybank berbuat demikian
 
Sponsored Post
Top
Log in Register