astro untung hampir 99 juta

Recommended Brokers


Sponsored Post

orga21

Active Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
1,505
Reaction score
7
Points
25
gomen suka kalau company untung bilion2...cukai boleh dapat banyak la
 

diaboliq

Active Member
Joined
Feb 28, 2011
Messages
1,577
Reaction score
1
Points
25
sistem kapitalis(monopoli) mmg terus menjahanamkan negara...
yg jd mangsa rakyat...

geng2 kicap kalu bisnes mmg berbelit2...
tak yah langgan la astro ni...buang duit je..bazir je bg duit kap geng kicap!!! puiii!!

sib baik umah aku dah terminate 8 tahun lalu..:)):))
tgk bola kat kedai je..:))
 

rayz

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2007
Messages
12,905
Reaction score
719
Points
161
cuba semua bsatu hati xlanggan astro axdernyer dia kaya...
 

sanz

Super Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
5,911
Reaction score
481
Points
81
Tahu kah anda?

Astro catat untung bersih RM98.833j!*

Astro Malaysia Holdings Bhd mencatat keuntungan bersih RM98.833 juta pada suku kewangan kedua berakhir 31 Julai 2013, meningkat 4.6 peratus berbanding RM94.471 juta yang dicatat suku sama tahun sebelumnya.*

Ia diraih daripada pendapatan yang meningkat 11 peratus kepada RM1.188 bilion daripada RM1.068 bilion. - BH*

Laaa ingatkan tak untung2 tadi sebab tue naikkan caj langganan. Astro ni semakin lama semakin berlagak sebab dia monopoli. Kalau sistem monopoli ini dihapuskan, takde la dia nak caj mahal2 lagi untuk pelanggan dia.
rilek la.. dia tu buat bisnes. takkan nak marah dia pulak.. kalau tak suka benti keje gomen. bukak satu lagi stesen tv..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register