Amanah saham bumiputera 2 (asb 2)

CG Sponsors




Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
518
Reaction score
20
Points
25
Tu pasal la saya cancel semua lasb.. yg Guna strategy lain to continue la.. saya cancel ikut kesesuaian saya..
 
Sponsored Post

avatar82

Junior Member
Joined
Feb 24, 2019
Messages
63
Reaction score
0
Points
6
Open tak de limit tu maksud nya loan boleh dipohon la kan?

Banker tu pun ada cakap untung (mungkin dia maskud kan Div) asb1 lg tinggi dr asb2.


ya...boleh dipohon loan.

ya..asb1 ada untung lebih dari simpan sendiri.

asb2 dah macam seimbang.....cuma force saving & covered insurans saja la kelebihannya.
 
Last edited:

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,073
Reaction score
244
Points
123
harap2 ok laa..
tapi tgk keadaan mcm susah juga nak dpt dividen tinggi..
 

akukuli

Active Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,189
Reaction score
65
Points
35
Nk tanya sikit, kalo buat loan asb skrg kn, adakah bermakna xyah byr bln 4 - 9, tp still dpt dividen cam biasa akhir tahun?
 

Abg Wan

Fun Poster
Joined
May 17, 2011
Messages
366
Reaction score
57
Points
30
Nk tanya sikit, kalo buat loan asb skrg kn, adakah bermakna xyah byr bln 4 - 9, tp still dpt dividen cam biasa akhir tahun?
Hahaha sape nak bagi pinjaman baru kalo dah tau tak dpt bayaran instalmen 6 bulan. Moratorium tu utk yg dah pinjam dan dah byr nstalmen tp terkesan masa covid ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register