Amanah saham bumiputera 2 (asb 2)

CG Sponsors




fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,243
Reaction score
259
Points
131
lega loan ASB dan ASB2 pon dpt pelepasan..

tapi bile laa agaknya nak declare dividen??
xkan kene tunggu 6 bulan jugak..
 
Sponsored Post

akukuli

Active Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,192
Reaction score
65
Points
35
Hahaha sape nak bagi pinjaman baru kalo dah tau tak dpt bayaran instalmen 6 bulan. Moratorium tu utk yg dah pinjam dan dah byr nstalmen tp terkesan masa covid ni.
cait..

baru berangan tggu dividen xyah bayar 5 bulan..
 

pelaboq

Fun Poster
Joined
Dec 23, 2012
Messages
109
Reaction score
6
Points
20
Harapnya esokla dia announce. Tekaan dalam 4.75% to 4.85%. Kalau ada loan masih untung
 
  • Like
Reactions: fms

i4u

Legendary Member
Joined
Sep 13, 2010
Messages
17,261
Reaction score
44
Points
130
Harapnya esokla dia announce. Tekaan dalam 4.75% to 4.85%. Kalau ada loan masih untung
cmne ade loan masih untung tu tuan? mcm rugi atas kertas je tu :unsure:
 

pelaboq

Fun Poster
Joined
Dec 23, 2012
Messages
109
Reaction score
6
Points
20
cmne ade loan masih untung tu tuan? mcm rugi atas kertas je tu :unsure:
Kena check bila start loan, interest berapa and etc. Masukkan semua dalam Excel and boleh kira.
 

i4u

Legendary Member
Joined
Sep 13, 2010
Messages
17,261
Reaction score
44
Points
130
Kena check bila start loan, interest berapa and etc. Masukkan semua dalam Excel and boleh kira.
dividen 5% pn still rugi boss..kecuali time surrender value nnt baru untung kot..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register