Alat Muzik Yang Anda Reti Main?

CG Sponsors




Bombastic

Fun Poster
Joined
Aug 10, 2008
Messages
866
Reaction score
47
Points
20
Alat Muzik Ape Yg Geng Cg Reti Main??


sye

piano
 
Sponsored Post

little_lily

Legendary Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
14,859
Reaction score
101
Points
123
gitar akustik & drums ;)

kompang pun oki :))

harmonica dgn kibod ader tp tak penah blaja pun so terbiar jer :)
 

T2T

Super Active Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
6,927
Reaction score
113
Points
73
gitar gitar gitar.. hehehe...
 

joned

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
9,254
Reaction score
89
Points
80
boleh gitar dan drum.....x de la nak terer sgt....
 

cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
semua alat muzik aku boleh main....cuma belum tentu jadi lagu ke tak:))
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,819
Reaction score
143
Points
83
kecik2 dulu rekoder dengan keyboard hehe belasah skolah rendah punye sbb cikgu aku pun suke main keyboard.....da dewasa ni aku da x reti main 2 mende alah ni, sejak 2 tahun lepas aku da bleh main gitar
 

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
main tabla..:))

tah aku, gitar, drum, keybod ader, haram tak tau main..:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register