BTC USD 22,883.5 Gold USD 1,867.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Shopee nak komen pun tak boleh

amkgsubang1

Junior Member
Messages
87
Joined
Apr 3, 2019
Messages
87
Reaction score
2
Points
11
Ada sesiapa tahu nak komen dekat shopee?
 

Attachments

  • 273.6 KB Views: 50
Sponsored Post

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gemgem
Messages
40,746
Top Poster #5
Joined
Nov 23, 2012
Messages
40,746
Reaction score
5,063
Points
516
Awards
1
Mintak refund dia bagi 1sen je

argue balik bro, shoppee mintak full refund .. pastikan hantar dokumen bukti clear ya .., pastikan seller ada reputasi bagus sebelm beli, een Shopee / Lazada ada juga scammer .. balas sini any updates
 

lats840

Active+ Member
gem
Messages
4,034
Joined
Mar 15, 2009
Messages
4,034
Reaction score
1,341
Points
111
Den paling bengang bilo dah bayar...
Tgu shipping berhari hari...
Last2 shopee refund duit.. Nsib baik refund duit...

Cilakak btul, at least seller bg la tau..
Stock ade ke.. Abis ke....
Tkde ruang komen kat seller, kalo tak.. Truk den komen kat situ....
Beria ria 12.12 konon... Lpas tu refund duit...
Ptuiihhh...
 

MuslimProgrammer

Legendary Member
gem
Messages
10,491
Joined
Apr 30, 2014
Messages
10,491
Reaction score
2,705
Points
261
Awards
1
Den paling bengang bilo dah bayar...
Tgu shipping berhari hari...
Last2 shopee refund duit.. Nsib baik refund duit...

Cilakak btul, at least seller bg la tau..
Stock ade ke.. Abis ke....
Tkde ruang komen kat seller, kalo tak.. Truk den komen kat situ....
Beria ria 12.12 konon... Lpas tu refund duit...
Ptuiihhh...

yup aku pun sama....tunggu 14 hari.... tiba2 refund duit.... apesal tak bagitau awal2 stock takde ke ape....14 hari menunggu membazir macam tu je...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register