Kongsi berita, beri manfaat atau tak?

Recommended Brokers


Fira Abdul

Freshie
Joined
Aug 19, 2019
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Hello semua. Saje nak tanya. Berita kan selalu tersebar meluas melalui internet. Kalau berita tu baik, takde apa2. CUma, kalau berita tu salah tapi tak boleh diberhentikan sbb tersebar dgn laju. So, internet ni bagi manfaat kpd org atau tak? Ada apa2 pandangan?
 
Last edited:
Sponsored Post

Shazleena89

Freshie
Joined
Sep 6, 2019
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
hi fira.. pd pndpt sy, internet mmg bagi manfaat kpd org ramai.. kenapa? sbb internet sgt memudahkan org utk buat kerja, belajar dan juga nak kembangkan bisnes diorg.. cuba tgk ada satu video ni pasal sorang anak guna internet utk promote keluarga dia punya warisan seni ukiran.. itu dah tunjuk betapa internet tu mmg penting dan berguna kalau org gunakan dgn betul..

 
Last edited:

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
Hello semua. Saje nak tanya. Berita kan selalu tersebar meluas melalui internet. Kalau berita tu baik, takde apa2. CUma, kalau berita tu salah tapi tak boleh diberhentikan sbb tersebar dgn laju. So, internet ni bagi manfaat kpd org atau tak? Ada apa2 pandangan?
Kalau untuk kebaikan, takde masalah sebab I pun buat kerja guna internet. Ikut masing2 jugak sebenarnya.
 

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
hi fira.. pd pndpt sy, internet mmg bagi manfaat kpd org ramai.. kenapa? sbb internet sgt memudahkan org utk buat kerja, belajar dan juga nak kembangkan bisnes diorg.. cuba tgk ada satu video ni pasal sorang anak guna internet utk promote keluarga dia punya warisan seni ukiran.. itu dah tunjuk betapa internet tu mmg penting dan berguna kalau org gunakan dgn betul..

Bukan setakat tu je, dengan adanya kemudahan internet sekarang, semua nya boleh dibuat dengan cepat n Tak perlu bazir masa
 

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
Banyak dah improvement yang TM dah lakukan untuk pengguna slaah satunya dengan menaik taraf mereka punya perkhidmatan dalam rangkaian telekomunikasi
 

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
hi fira.. pd pndpt sy, internet mmg bagi manfaat kpd org ramai.. kenapa? sbb internet sgt memudahkan org utk buat kerja, belajar dan juga nak kembangkan bisnes diorg.. cuba tgk ada satu video ni pasal sorang anak guna internet utk promote keluarga dia punya warisan seni ukiran.. itu dah tunjuk betapa internet tu mmg penting dan berguna kalau org gunakan dgn betul..

TM punya iklan selalu buatkan Kita ingat tentang parent, even cuma iklan, tapi pengajaran yang nak disampaikan tu ada
 

fogofo

Junior Member
Joined
Jun 19, 2013
Messages
93
Reaction score
0
Points
6
Pd pendapat ku internet membawa lebih byk kebaikan kpd kita semua berbanding dgn keburukan, mmg ada segolongan kecil yg suka menyebar berita x benar melalui internet tapi kita sbg pengguna juga perlulah bijak, jgn apa2 pun senang nak percayai...
 

fogofo

Junior Member
Joined
Jun 19, 2013
Messages
93
Reaction score
0
Points
6
TM punya iklan selalu buatkan Kita ingat tentang parent, even cuma iklan, tapi pengajaran yang nak disampaikan tu ada
Qualiti iklan2 kini mmg tinggi terutamanya yg dibuat oleh TM haha, buatkan kita menyedari benda yg perlu kita hargai serta memastikannya berterusan ke warisan seterusnya tanpa pupus ditelan zaman.
 

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
Pd pendapat ku internet membawa lebih byk kebaikan kpd kita semua berbanding dgn keburukan, mmg ada segolongan kecil yg suka menyebar berita x benar melalui internet tapi kita sbg pengguna juga perlulah bijak, jgn apa2 pun senang nak percayai...
Kita sendiri boleh fikir sama ada benda tu baik atau Tak, jadi kalau boleh janganlah sebarkan negativity di kalangan kita
 

meesuhaimee

Fun Poster
Joined
May 12, 2011
Messages
163
Reaction score
3
Points
15
Qualiti iklan2 kini mmg tinggi terutamanya yg dibuat oleh TM haha, buatkan kita menyedari benda yg perlu kita hargai serta memastikannya berterusan ke warisan seterusnya tanpa pupus ditelan zaman.
TM kan dikira macam tunggak dari segala access yang ada, jadi tm kena buat yang terbaik lah antara semua
 
Sponsored Post
Top
Log in Register