BTC USD 50,393.4 Gold USD 1,785.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

^^ Aku Dalam Dilema ^^

habiburrahman

Super Active Member
Messages
7,016
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
194
Points
78
Assalamualaikum semua. Harap sihat hendakNya.

Baru2 nie aku dapat ofer keje kat O.Y.L Industries Berhad sebagai Technical Assistant QA di shah alam.

Gaji yg sykt ofer kat aku dalam RM12++ la..pastu diorang ckp aku takda apa2 elaun melainkan OT..

Bulan depan aku start keje..sebelum tu, aku nak tanya warga CG mana2 yg pernah keje kat sykt tu tak? Minta pandangan dan pendapat. TQ.
 
Sponsored Post

hafizuka

Super Active Member
Messages
6,956
Joined
Sep 25, 2008
Messages
6,956
Reaction score
261
Points
81
amik je bro, ko diploma ke? skang ni ko kumpul experience je dulu
 

zamreda

CG Top Poster Club
Messages
31,388
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
bump....takder exprience....so bump ajer..
 

habiburrahman

Super Active Member
Messages
7,016
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
194
Points
78
haah..aku dip..tapi pada masa yg sama, kilang lama aku panggil aku keje balik ngan diorang kat Pulau Indah..lagipun, umah makayah aku kat sana..kilang lama gaji lebih kurang..elaun just below RM100..tapi OT tarak..
 

habiburrahman

Super Active Member
Messages
7,016
Joined
Feb 1, 2009
Messages
7,016
Reaction score
194
Points
78
aku insan lemah..wooo...minta pendapat..woooo..bumper!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register