BTC USD 20,327.1 Gold USD 1,720.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Web Portal Alibaba.com - Don`t deal with them.

Sponsored Post

GiveYouInformation

Freshie
Messages
1
Joined
Jul 27, 2010
Messages
1
Reaction score
0
Points
8
ape yg d kate kn ezafi mmg benar..
syarikat dlm alibaba.com 99% adela scam..
anda harus berhati-hati..
scammer kt malaysia pon ade tp warganegara asing biase nye yg bertindak..
mereka menggunakan informasi dr malaysia..
mcm mane ia boleh tjadi?
bagaimana pula kite hendak mengenalpasti lokasi mereka?
kerana, apabila kite telah ditipu..
buat report pon, polis hanye akan blacklist mereka jika tak dapat mengenalpasti dimana mereka berada..
oleh itu, anda diluar WAJIB berhati-hati..
 

ronaldinhood

Super Active Member
Messages
9,352
Paid Membership
Joined
Apr 3, 2006
Messages
9,352
Reaction score
73
Points
70
ape yg d kate kn ezafi mmg benar..
syarikat dlm alibaba.com 99% adela scam..
anda harus berhati-hati..
scammer kt malaysia pon ade tp warganegara asing biase nye yg bertindak..
mereka menggunakan informasi dr malaysia..
mcm mane ia boleh tjadi?
bagaimana pula kite hendak mengenalpasti lokasi mereka?
kerana, apabila kite telah ditipu..
buat report pon, polis hanye akan blacklist mereka jika tak dapat mengenalpasti dimana mereka berada..
oleh itu, anda diluar WAJIB berhati-hati..

Mcm mana tau 99% adalah SCAM?
 

janggut_X

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
57,870
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
kek Cg ni pun byk seller bagus bagus jual brg pukal pukal ni.
 

crowded

Freshie
Messages
24
Joined
Aug 29, 2010
Messages
24
Reaction score
0
Points
3
Salam...so mmg bahayala alibaba ni...aku baru je nk beli barang kt situ..patutla laptop murah2..sampai 200usd pun ada...padahal kt kl jual rm4500...kalu korang perasan sume gamba profil letak muka awek cun2 gile...aku hampir2 nk beli barang tu.....nasib baik....tq bg info....
 

Zul.H

Active+ Member
Messages
2,755
Joined
Dec 5, 2007
Messages
2,755
Reaction score
21
Points
25
ada sesiapa yg pernah berjaya beli barang kat situ?
 

haris4949

Active Member
Messages
1,254
Joined
Jan 9, 2009
Messages
1,254
Reaction score
8
Points
25
aku cadang nak beli barang kat alibaba.com gak..skrang ni ada escrow kan..boleh percaya ke escrow ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register