Sijil Simpanan Premium BSN - Tolong Beri Info!

Recommended Brokers


samkehel

Fun Poster
Joined
Oct 31, 2015
Messages
651
Reaction score
4
Points
15
pancing org dgn hadiah lumayan, sebenarnya cakap lebih, habuk pun tarak
 
Sponsored Post

ketupatFX

Active Member
Joined
Feb 14, 2013
Messages
2,214
Reaction score
40
Points
30
minta2 la dpt ketaaa
 
Last edited:

cencorot

Fun Poster
Joined
Aug 20, 2014
Messages
667
Reaction score
5
Points
15
seingat aku ada la beli ssp RM10 pada tahun 1997 sampai skrg dah 2017 xkena kena pun... dah 20thn pun. patut bsn bagi hadiah kecik2 je la supaya seme org merasa, bagi tepon lenovo ke, jadila.. setip cabutan undi katakan 1000 org dapat tepon , seme merasa la...
 

shamputra

Active Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
1,982
Reaction score
22
Points
25
beli SSP BSN bulan 1 2011. lama sgt menanti....x byk pun beli . rm300 je.
cabutan bulan September menang rm5000.dapat SSP BSN 500 nombor. alhamdulillah
 

macellsprvive

Active Member
Joined
Mar 25, 2013
Messages
1,459
Reaction score
250
Points
41
pandangan dari seseorang yg sudah menang cabutan mercedes,
simpanan at least dalam 15-20k utk dapat hadiah besar.
dan masa menunggu sekitar 10 tahun.
yg x boleh sabar, boleh guna duit tu rolling buat business or beli saham ke.

umpan kecik utk ikan kecik.
umpan besar utk ikan besar.

apa2 pun kalau dah tertulis, itulah yg tertulis.
 

shamputra

Active Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
1,982
Reaction score
22
Points
25
pandangan dari seseorang yg sudah menang cabutan mercedes,
simpanan at least dalam 15-20k utk dapat hadiah besar.
dan masa menunggu sekitar 10 tahun.
yg x boleh sabar, boleh guna duit tu rolling buat business or beli saham ke.

umpan kecik utk ikan kecik.
umpan besar utk ikan besar.

apa2 pun kalau dah tertulis, itulah yg tertulis.
tu lah kan. sebenarnya x teringat pun ade ssp beli 2011. kalau teringat dah lama jual. hahahahahah. tgk2 sampai surat kt umah bgtau menang rm5000
 

Irwan De Gea

Active Member
Joined
Feb 8, 2012
Messages
2,003
Reaction score
14
Points
25
beli SSP BSN bulan 1 2011. lama sgt menanti....x byk pun beli . rm300 je.
cabutan bulan September menang rm5000.dapat SSP BSN 500 nombor. alhamdulillah
Tuan beli, lepas tu biar kan ajer ke?
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,734
Reaction score
127
Points
83
aku masukkan kan je, dpt la dividen sikit2. klu dpt sejuta ka merc ka rezeki la tu hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register