Santai Runtuh dashboard kereta

CG Sponsors




hiduprakyat

Fun Poster
Joined
Dec 6, 2010
Messages
584
Reaction score
39
Points
20
Runtuh dashboard oi!
1f602.png


Simpang Sri Medan, Batu Pahat, Johor, lokasi ni terlalu kerap kemalangan kat simpang tiga tu dengan jalan yang menuruni bukit...

 
Sponsored Post

noblegold

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
1,934
Reaction score
53
Points
40
Memang sakit hati line jalan tebal mcm ni..... apa tujuan tah. Lagi bahaya adalah waktu ujan
 

Rizal

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2008
Messages
12,161
Reaction score
665
Points
191
bgsla utk elak org bwk laju..bila byk eksiden ckp gov tido, bila buat jln mcmtu byk komplen pulak
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,800
Reaction score
136
Points
83
2 mggu lepas lalu sini memang sepanjang jalan dr trafik light kat munches sampai trafik light simpang ke kampung apa tak ingat.
naik kereta inspira masih berpatutan rasa tak de sampai nak roboh pun dashboard hehe.
plus arah utara pun sepanjang jalan turun bukit mmg ade menatang ni
 

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
1,886
Reaction score
164
Points
43
dah nak habis baru aku perasan pasal line tebal rupanya. dgr macam bunyi ekzos.

btw kereta kita sama la..
 

witchdoc

Fun Poster
Joined
Apr 16, 2010
Messages
839
Reaction score
6
Points
15
ini dah boleh menjahanamkan bush tayar ni.. jauh beno die punye belang merah tu
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
6,739
Reaction score
50
Points
80
haha bersabar la... hari2 lalu boleh rosak bush tayar
 

QIPIDELANA

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
9,138
Reaction score
218
Points
88
Hahahahah..tergelak aku tgk vid ni kalau aku pun menyumpah tapi elok sbnrnya supaya taklah dorg bwk lelaju katsitu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register