Nak beli domain kat mana yang ok?

Recommended Brokers


hassanba

Fun Poster
Joined
Jul 16, 2013
Messages
156
Reaction score
0
Points
10
Warga CG,
Korang biasa beli domain kat mana?
yang mana OK berdasarkan pengalaman korang.
Sebelum ni beli dengan netkl.
 
Sponsored Post

matlok

Active Member
Joined
Apr 21, 2010
Messages
2,332
Reaction score
17
Points
30
netkl ok ape. servis terbaek. ade pngalaman ngeri dgn netkl ke?
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,045
Reaction score
369
Points
81
netkl dah ok dah tu, kalau tempat lain ada yg murah sikit pun beza setakat RM3-RM4 je.
 

myroadtax.com

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 12, 2014
Messages
25,772
Reaction score
561
Points
161
Sebelum ni saya beli di GoDaddy.com sahaja. Lepas tu migrate semua domain ke tempat baru iaitu Domain.com

Pastu saya beli di Domain.com bila ada promosi murah. Biasanya masa hari perayaan USA seperti 4th of July, Black Friday, Easter, Xmas. Harga murah tak ingat. Domain privacy pula percuma untuk tahun pertama.

Techie pula berikan servis bagus walaupun cuma boleh hubungi guna support ticket. Permasalahan billing kad kredit pun dapat diselesaikan bila saya buat dispute.
 

borongsakan

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2012
Messages
2,793
Reaction score
22
Points
30
beli dekat mana2 pon okay sebenarnya.

mcm aku domain beli dekat internet-webshosting

hosting pon aku guna servis diorang

tip top
sama..guna dr 2007 lg..tp ade jgk up dan down..servis cepat klu ade mslah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register