Celcom XP Lite plan RM28 sahaja?

Recommended Brokers


eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
7,933
Reaction score
287
Points
86
yoodoo @ celcom pun dh mcm ceybaiiii..
data dulu 1 thn lepas 150gb @ rm78 ... pastu 62gb @ rm38 ... sekarang 50gb @ rm78...
macemmm peyylet je ..

dah ramai user.. tukar rate sesedap telor ayah dia je

talktime kekal 2000 minit @ rm12
 
Sponsored Post

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
1,602
Reaction score
133
Points
38
yoodoo @ celcom pun dh mcm ceybaiiii..
data dulu 1 thn lepas 150gb @ rm78 ... pastu 62gb @ rm38 ... sekarang 50gb @ rm78...
macemmm peyylet je ..

dah ramai user.. tukar rate sesedap telor ayah dia je

talktime kekal 2000 minit @ rm12
RM35 utk 30gb ..biasa RM38 utk 62gb
bengang juga ditarik2 mcm tu je..
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
7,696
Reaction score
402
Points
86
kesian celcom tak laku sampai terpaksa pakai bot
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,404
Reaction score
265
Points
141
tak berbaloi ..kalau setakat 1gb, sekali kentut dah habis.. lau boleh upgrade ke pass lain, tu bukan RM28 dah ..
Standard guna 750MB data seminggu, itupun kegunaan yang sedikit. Kalau guna banyak mungkin boleh cecah 15GB data seminggu.
 

Epal10

Active Member
Joined
Jan 20, 2013
Messages
1,147
Reaction score
24
Points
25
Aku nak mcm sim yes aku skrg rm10 10gb sebulan tapi terhad lak liputan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register