Begini caranya handle panggilan dari telemarketer 03-23800888

CG Sponsors




Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,755
Reaction score
1,869
Points
201
Mencegah lebih baik.

Caranya?

Jangan jawab call tu.

:)paid
 
Sponsored Post

ableze_joepardy

Active Member
Joined
Apr 18, 2006
Messages
1,532
Reaction score
17
Points
25
aku punya tips skang:

telemarketer: "sbg pelanggan bertuah bonuslink...."

aku: "saya tak pakai bonuslink."
 

nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,832
Reaction score
308
Points
91
serius, aku takde rasa hormat langsung kat telemarketer ni.. mmg diorang ni pemangsa, tunggu nk ratah ja.. yg menanggung kita.. depa sendiri pun tau kerja diorg tu halal ke tak, tapi nk jugak buat demi DUIT.. org yg buat keja ni pun berpelajaran, comunication skill sgt cekap.. mmg dok tunggu nk tipu orang je telemarketer ni..
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,324
Reaction score
1,575
Points
596
Rasa yang terbaik nak biz apapun iklan promosi jer dan tunggu jer ade berminat hubungi kite
 

pencariduit

Banned
Joined
Mar 10, 2016
Messages
393
Reaction score
6
Points
15
aku punya tips skang:

telemarketer: "sbg pelanggan bertuah bonuslink...."

aku: "saya tak pakai bonuslink."
telemarketer "encik pelanggan apa??"

aku "saya pelanggan kad mesra petronas"

telemarketer "oo..saya sebenarnya dari kad mesra petronas. tadi tu tersilap cakap. encik, kami...bla bla

aku "%##[email protected]& you!"
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
serius, aku takde rasa hormat langsung kat telemarketer ni.. mmg diorang ni pemangsa, tunggu nk ratah ja.. yg menanggung kita.. depa sendiri pun tau kerja diorg tu halal ke tak, tapi nk jugak buat demi DUIT.. org yg buat keja ni pun berpelajaran, comunication skill sgt cekap.. mmg dok tunggu nk tipu orang je telemarketer ni..
Syarikat telko dengan kerjasama bank dan syarikat insurans yang berpakat menjual data pelanggan sesama sendiri.
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2012
Messages
5,426
Reaction score
222
Points
78
Aku selalu sangat dpt call drpd BSN
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,161
Reaction score
807
Points
166
Sejak tok pasang whoiscall dah tak ngeri lagi..
 

imp

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2009
Messages
790
Reaction score
99
Points
20
Tt bg no 03-2059-4888 wakil celcom jual insurans prudential, haritu no ni ada call saya, betina tu ckp wakil dari cimb sun protector. No sama tp lain2 benda eh.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register