Begini caranya handle panggilan dari telemarketer 03-23800888

Recommended Brokers


Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
41,751
Reaction score
1,533
Points
191
Mencegah lebih baik.

Caranya?

Jangan jawab call tu.

:)paid
 
Sponsored Post

nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,793
Reaction score
280
Points
81
serius, aku takde rasa hormat langsung kat telemarketer ni.. mmg diorang ni pemangsa, tunggu nk ratah ja.. yg menanggung kita.. depa sendiri pun tau kerja diorg tu halal ke tak, tapi nk jugak buat demi DUIT.. org yg buat keja ni pun berpelajaran, comunication skill sgt cekap.. mmg dok tunggu nk tipu orang je telemarketer ni..
 

pencariduit

Permanently Banned
Joined
Mar 10, 2016
Messages
393
Reaction score
6
Points
15
aku punya tips skang:

telemarketer: "sbg pelanggan bertuah bonuslink...."

aku: "saya tak pakai bonuslink."
telemarketer "encik pelanggan apa??"

aku "saya pelanggan kad mesra petronas"

telemarketer "oo..saya sebenarnya dari kad mesra petronas. tadi tu tersilap cakap. encik, kami...bla bla

aku "%##[email protected]& you!"
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,403
Reaction score
265
Points
141
serius, aku takde rasa hormat langsung kat telemarketer ni.. mmg diorang ni pemangsa, tunggu nk ratah ja.. yg menanggung kita.. depa sendiri pun tau kerja diorg tu halal ke tak, tapi nk jugak buat demi DUIT.. org yg buat keja ni pun berpelajaran, comunication skill sgt cekap.. mmg dok tunggu nk tipu orang je telemarketer ni..
Syarikat telko dengan kerjasama bank dan syarikat insurans yang berpakat menjual data pelanggan sesama sendiri.
 

imp

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2009
Messages
790
Reaction score
99
Points
20
Tt bg no 03-2059-4888 wakil celcom jual insurans prudential, haritu no ni ada call saya, betina tu ckp wakil dari cimb sun protector. No sama tp lain2 benda eh.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register