Wanted Sport rim 15" Honda Accord SV4

CG Sponsors




namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
assalamualaikum..

berdasarkan tajuk threat di atas..Saya sedang mencari2 sport rim 15" utk di pasang kat honda accord sv4..

sekarang ni tgh pakai rim 16"..atas faktor tayar 16" yg mahal dan berasa berat , saye berkira2 ingin menurunkan nilai inci kpd 15"..

sesiapa sahaja yg nak jual rim atau menyimpan rim jenis ni dlm stor dan mmg berhasrat xmo pakai tu, silalah inform kpd saye..dgn syarat masih elok la,xmo la yg dah bengkok2 ..hehe..

*saya bukanlah terdesak lg..cuma mencari2 je..kalo aku berkenan aku angkat lah..jgn mahal2 ye..haha...
 
Sponsored Post

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
bump utk mlm ni...

sya masih mencari...
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
bump utk mlm ni...

sya masih mencari...
 

bassagent

Active Member
Joined
Nov 19, 2011
Messages
1,227
Reaction score
9
Points
25
sport rim standard honda nak ke? asal honda sm4/CA1.. ENKEI jepun 1K jalanlah rim sahaja...
 

Prisoner

Active+ Member
Joined
Apr 25, 2010
Messages
4,005
Reaction score
38
Points
30
erms.. tukar suka sama suka nak.. tapi nak tengok dulu 16" tu rim apa..
aku ada sport rim ori sv4 siap
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
erms.. tukar suka sama suka nak.. tapi nak tengok dulu 16" tu rim apa..
aku ada sport rim ori sv4 siap
ler..apsal la x quote msg aku..naseb baik la aku saje2 bukak page aku nih..kalo x xperasan la..



mcm nih la lebih kurang..warna silver..
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
sport rim standard honda nak ke? asal honda sm4/CA1.. ENKEI jepun 1K jalanlah rim sahaja...
uii..rm500 xdpt ke boss..?cincai la..haha..
tayar sye dah makin botak ni..sayang

lari budget saye..nak beli tayar lg..huhu..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register