Wanted Mercun Thunderclap

CG Sponsors




Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Salam

Ada sesapa yg supply mercun yg mcm thunderclaps tu tak?
yg tembak ke atas mcm kat Dataran Merdeka tu? Tp edisi kecik la...

Aku nak pakai masa malam kenduri anak buah 30 Jun ni...
sapa yg ada atau info mana nak cari minta tolong jap...tqvm:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
mercun?...lek bro...raya 2 bulan lagi...
 

donaldduck

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
3,751
Reaction score
60
Points
30
hahaha... sni xbole post trus cmtu..

nt ade la tu PM... sabor je sket.. :D
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
108
Points
128
sapa yg dok sempadan Thai tu tolong la member kita nih..
sana senang sket nak dpt..
 

asdasdasd

Legendary Member
Joined
May 2, 2011
Messages
12,898
Reaction score
305
Points
136
sape kastam yg rampas mercun boleh la tolong member kita nie..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register