Wanted Mercun Murah-Murah Area Kuantan!!

CG Sponsors




qusairi

Active Member
Joined
Jul 9, 2012
Messages
1,131
Reaction score
2
Points
25
Salam semua..



Saye nak beli mercun untuk anak2 buah wat main malam raye nie. Kot2 ade tokei mercun kat dalam CG nie. Serius nak g borong nie :D

Kalau ade sape2 tahu port jual mercun area kuantan nie sila la share neh.

P/S: Malam raye xmeriah kalau xde mercun nie :p

Mission Successfully Success!! hoho...(26/7/2013)
 
Last edited:
Sponsored Post

qusairi

Active Member
Joined
Jul 9, 2012
Messages
1,131
Reaction score
2
Points
25
up dulu tangah hari...tokei mercun xde ke..huhu
 

blitz5755

Fun Poster
Joined
Apr 17, 2007
Messages
675
Reaction score
9
Points
15
bro meh aku bawa stock siam terus mau ke? aku ada kaki, nak hantar terus boleh..tp kena ambik byk skit la ..main ribu skit baru syk..kalau ratus buang karen je la nak bawa keluar..
 

qusairi

Active Member
Joined
Jul 9, 2012
Messages
1,131
Reaction score
2
Points
25
bro meh aku bawa stock siam terus mau ke? aku ada kaki, nak hantar terus boleh..tp kena ambik byk skit la ..main ribu skit baru syk..kalau ratus buang karen je la nak bawa keluar..
haha..nie cari stok nak buat main mlm raye jer bro.. kalau dah ribu tu nak meniaga nama nye..huhu:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register