macamane nak keluarkan KWSP (Gomen)

CG Sponsors




hannuz1010

Super Active Member
Joined
Jan 25, 2008
Messages
6,284
Reaction score
11
Points
65
sesiape yang tau cara nak keluarkan kwsp bagi pejawat awam yang dah disahkan tetap..tetapi belum capai 3 tahun bekerja
 
Sponsored Post

ismandi76

Active Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
1,837
Reaction score
124
Points
33
ooooo x boleh....kena tunggu surat pemberian taraf berpencen bro..baru boleh apply...tiada ruang nak buat jln shortcut..tunggu ajer lerrrr huhuhuhu
 

cikpyan

Active Member
Joined
Sep 16, 2007
Messages
2,258
Reaction score
32
Points
45
Ye betui tu, aku sokong, no short cut
 

owen

Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
1,496
Reaction score
22
Points
35
sabar tu separuh dari iman.leh jer kalau nak wak kuaq.tpi hg beli umah pastu apply wak kuaq akaun 2 hg.abis citer pastu balance tuh tgu hg dapat taraf pencen.aku pun tgah tgu gak.
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
mmg kene tunggu.... tak hilang duit tu.. sabar :D
 

hannuz1010

Super Active Member
Joined
Jan 25, 2008
Messages
6,284
Reaction score
11
Points
65
o yeke..surat taraf berpencen tu lame ke
 

ko'bek

Active Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
1,365
Reaction score
64
Points
30
gaji besar ke bro nk amik cepat..
 

anida80

Active+ Member
Joined
May 1, 2008
Messages
2,936
Reaction score
9
Points
25
3 tahun baru leh ambik..kawe dah 3 tahun setengah x dpt2 lagi buat kuar..agak lambat skit urusan nak berhenti nie...
cara nak kuar demo buat beli umah atau tahun depan 2010 buat beli komputer
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
lepas dapat surat pengesahan berpencen tu.baru hantar borang kat KWSP

nak tunggu surat pengesahan berpencen tu yang lama...aku dulu tunggu hampir setahun

maknanya 4 tahun dari tarikh mula-mula kerja gomen sampai dapat keluar duit KWSP tu
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
Tunggu jer la...takkan lari gunung dikejar..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register