Koperasi Amanah Pelaburan Berhad (KAPB)

CG Sponsors




a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
hehe...dah macam Bank Rakyat...tapi x boleh lawan KOSMA lagi div 30%...bila la nak buka lagi syer....pelaburan safe dalam koop ni.
Modal yang dilaburkan dalam saham koperasi tidak boleh diwithdraw sesuka hati tak macam saham amanah.
 
Sponsored Post

Ran

Active+ Member
Joined
Oct 23, 2007
Messages
4,978
Reaction score
62
Points
40
ada pendapat lain tak dari kawan2 smua..dapat borang ni smalam bank rakyat hantar..dah call koperasi ni dia kata target dividen setiap tahun 12% ke atas..apa komen semua..
 

cheboism

Fun Poster
Joined
Dec 5, 2012
Messages
324
Reaction score
34
Points
20
Semalam punya berita...

KUALA LUMPUR, 10 Mei (Bernama) -- Bank koperasi Islam terbesar di Malaysia, Bank Rakyat, hari ini menjelaskan yang ia tidak mempunyai kaitan dengan operasi Koperasi Amanah Pelaburan Bhd (KAPB).

Dalam satu kenyataan, Bank Rakyat berkata sebagai sebuah insititusi perbankan, ia melaksanakan kerjasama strategik dengan pelbagai pihak bagi memberi perkhidmatan nilai tambah kepada anggota dan pelanggannya.

"Menerusi inisiatif dengan KAPB, Bank Rakyat hanya terlibat sebagai ejen yang menguruskan pendaftaran anggota KAPB menerusi cawangan Bank Rakyat," jelasnya dalam kenyataan itu.

Sehubungan itu, orang ramai dinasihatkan agar tidak keliru tentang hubungan antara Bank Rakyat dengan KAPB kerana kedua-duanya merupakan entiti yang melaksanakan urusan perniagaan yang berbeza.

Sebarang pertanyaan, boleh berhubung terus saluran komunikasi rasmi Bank Rakyat di laman sesawang, www.bankrakyat.com.my; Facebook www.facebook.com/myBANKRAKYAT dan di Twitter twitter.com/myBANKRAKYAT atau menghubungi Pusat Panggilan tele-Rakyat di talian 1-300- 80-5454.
 

Jalapeno

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2015
Messages
3,582
Reaction score
49
Points
35
hmm fishy jugak ni.
x clear die invest kat mane.
 

amaar

Active Member
Joined
Jul 13, 2006
Messages
2,191
Reaction score
25
Points
30
datuk ilyas yang buat forex dgn kodana dulu ke tu.. ke datuk ilyas lain
 

adymfi

Fun Poster
Joined
Apr 30, 2008
Messages
327
Reaction score
44
Points
20
Alhamdulillah,

Hari ni dah dapat penyata yang menyatakan jumlah saham yang dibeli dan surat rasmi dari KAPB menyatakan permohonan saya untuk menjadi ahli koperasi diLULUSKAN.

Mudah-mudahan tahun depan KAPB akan bagi lebih dari 15% dividen, amin... insya Allah..
 

blankoguy85

Super Active Member
Joined
Dec 14, 2011
Messages
7,561
Reaction score
64
Points
70
Alhamdulillah,

Hari ni dah dapat penyata yang menyatakan jumlah saham yang dibeli dan surat rasmi dari KAPB menyatakan permohonan saya untuk menjadi ahli koperasi diLULUSKAN.

Mudah-mudahan tahun depan KAPB akan bagi lebih dari 15% dividen, amin... insya Allah..

mudah2an.. aminnn...:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register