BTC USD 85,498.7 Gold USD 4,177.97
Time now: Jun 1, 12:00 AM

closed

aku rase mmg pempuan ni..dia bleh ckap melayu tu..cuma keseorangan tu..ym la dia..peh tu webcam ke kalau nak tahu lebih lanjut..hehehe...selamat mencoba..;)
 
Kebarangkalian Tinggi (lady_needs_love) Scammer didalam CG

http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?threadid=191610

Di buka oleh bro Slayer7815


Kebarangkalian Tinggi (lady_needs_love) Scammer didalam CG
hahahaha saje bukak thread ni pepagi buta di sebab kan ID lady_needs_love berstatus newbies PM aku dgn kata kata ini hahaha

Salam mr slayer,
I found ur post and am interested to know u more.well I don't have all the criterias that u want from a wife..I do have my limitations and demerits but I do have intention to become much better person in future.if u r interested to know more bout me do pm me.looking forward to hearing from u..
Wassalam

hahahaha mcm kes kes mariam je,,,,,,,,,, hampeh di pagi hari ....
__________________

YM : [email protected]
http://forex4free.org/?ref=slayer7815>

Pe pendapat kwn2?

x sempat lar nk test si lady nih....hampeh tul
 
layan jee..pastu last2 kte terjah :))
 
adoiii.....meh bljr ngan akak meh camana nak bercinta :))

ada ke org yg nak caya ek.....baru first time anta msg dh ckp fell in love bagai? :-? :-?
 
adoiii.....meh bljr ngan akak meh camana nak bercinta :))

ada ke org yg nak caya ek.....baru first time anta msg dh ckp fell in love bagai? :-? :-?

tu la ramai yg tak pernah baca kes mariam nie
 
hahahaha saje bukak thread ni pepagi buta di sebab kan ID lady_needs_love berstatus newbies PM aku dgn kata kata ini hahaha

Salam mr slayer,
I found ur post and am interested to know u more.well I don't have all the criterias that u want from a wife..I do have my limitations and demerits but I do have intention to become much better person in future.if u r interested to know more bout me do pm me.looking forward to hearing from u..
Wassalam

hahahaha mcm kes kes mariam je,,,,,,,,,, hampeh di pagi hari ....:eek::eek::eek::(scam:(scam:(scam:(scam:(scam

Hye mr slayer..thanx coz publish my PM in public..well I am not a scam..I'm just a lady who thinks u might wanna seek for a serious relationship.btw I found ur name dalam thread perempuan umur 29 tahun berpendapatan tinggi where u have enlisted all criterias that u need from a wife..u did advertise urself in that thread..

Its ok if my PM memenuhkan ur inbox dan PM hampeh..take a good care of urself..tak pelah da hari ni hari I nak terkena dgn otai CG walaupun I'm genuine and real person..thanx ya!
 
Hye mr slayer..thanx coz publish my PM in public..well I am not a scam..I'm just a lady who thinks u might wanna seek for a serious relationship.btw I found ur name dalam thread perempuan umur 29 tahun berpendapatan tinggi where u have enlisted all criterias that u need from a wife..u did advertise urself in that thread..

Its ok if my PM memenuhkan ur inbox dan PM hampeh..take a good care of urself..tak pelah da hari ni hari I nak terkena dgn otai CG walaupun I'm genuine and real person..thanx ya!

if u are genuine and real person I am very sorry for the incident but ur PM is very suspicious.. + ur nick is new.. I only try to avoid scammer in CG forum ,,, :)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Back
Top
Log in Register