fido_figos
Permanently Banned - Multiple ID
- Messages
- 602
- Joined
- Aug 20, 2009
- Messages
- 602
- Reaction score
- 2
- Points
- 15
Hye mr slayer..thanx coz publish my PM in public..well I am not a scam..I'm just a lady who thinks u might wanna seek for a serious relationship.btw I found ur name dalam thread perempuan umur 29 tahun berpendapatan tinggi where u have enlisted all criterias that u need from a wife..u did advertise urself in that thread..
Its ok if my PM memenuhkan ur inbox dan PM hampeh..take a good care of urself..tak pelah da hari ni hari I nak terkena dgn otai CG walaupun I'm genuine and real person..thanx ya!
sabo jek la...kami dalam ni memang berhati-hati..actually sy berminat nak knal dgn kamu. da try check pasal u..but x banyak info yg sy dapat..dats y sy pk u ni scammers...or budak2 dalam cg ni gak yg buat id baru utk suka suki kacau2 org..
