bunyi binatang apa ini ya?

CG Sponsors




Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,201
Reaction score
1,537
Points
596
Macam gitu bunyi musang fox ni eh.
Payah nak jumpa.

Kalau musang civet tu biasa la tengok time malam dari pokok meniti cable letrik.
Kalau dengar betul betul macam pontianak
 

john_pablo

Fun Poster
Joined
Jun 27, 2011
Messages
574
Reaction score
1
Points
15
hooot hoooot hooott bunti apa tu...oh takotnya berjalan waktu malam....

anak aku suka nyanyi lagu ni..didi & friends
 

matderis

Fun Poster
Joined
May 18, 2010
Messages
632
Reaction score
0
Points
10
aku tunjuk video ni kat jiran aku, dan jiran aku megesahkan dia kan tumpang tidor kat umah aku sehingga bini dia balik dari kursus.....penakut betul...sib baik... bini aku pon gi kursus gak...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register