bunyi binatang apa ini ya?

CG Sponsors




Sponsored Post

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
875
Reaction score
159
Points
23
Blh tahan gak meremang dengar waktu mcm ni...entah bunyi apa x tahu...mcm tu sekali org Arab tu terkejut:))
 

keduraw

Fun Poster
Joined
Feb 24, 2009
Messages
892
Reaction score
3
Points
25
padu jugak jeritan tu..

curah petrol, tunu dan tutup..:))
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,201
Reaction score
1,537
Points
596
Macam pompuan ja ponti ka
 

Jal Leman

Fun Poster
Joined
Apr 2, 2018
Messages
312
Reaction score
29
Points
30
oooo, musang. kalu tgk komen2 mat saleh yg realistik tak caya dgn benda2 hantu, jawapan yg dorg bg tu kdg2 logik la
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,947
Reaction score
536
Points
161
Dia ada interval laungan dia...yg pasti bunyi bergema,tu yg macam kuat bunyi dia,mcm tengah stress...

ntah ntah haiwan,binatang liar terjatuh dalam tu...

biasa dengar bunyi tu masa tengok ultraman,raksaksa lawan ultraman...
 

accessive

Fun Poster
Joined
Feb 17, 2014
Messages
973
Reaction score
157
Points
33
Macam gitu bunyi musang fox ni eh.
Payah nak jumpa.

Kalau musang civet tu biasa la tengok time malam dari pokok meniti cable letrik.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register