BTC USD 64,795.0 Gold USD 2,356.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bermodalkan RM5K dari nenek, budak 12 tahun jadi jutawan dengan kekayaan lebih RM9 juta

fyi dlm malaysia ado ramai jutawan btc, tapi deme sonyap2 yo x gedik2 dlm tiktok mcm 'pempengaruh' (nk muntah aku nk sebut) yg tayang rumah bosa, keto bosa, bini bosa & hutang pun bosa ekekekkekeke

deme pegang prinsip 'diam2 ubi, diam2 berisi'
depa tak tunjuk sebab takut kena cukai...kena LHDN....ada yg berlakon B40....tapi belanja kat obersi.....ada yg buka kedai burger je...utk nampak ada kerja...hakikatnya ramai yg kaya dan tahu urus duit....hidup humble...tak mcam satu fouder tudung...yg perasan bergaya mcm Hurrom....bini sultan othmaniah...,,hahahha poyo campun cendol
 
Sponsored Post

menyesal aku jual 12btc aku masa 2013. iskkk

Ado baco artikel org jerman beli btc 200usd..... lps tu lupo yg dio ado btc

5 tahun lps tu baru teringat, cek2 akaun btc tengok2 nilai btc dah naik $100k, trus kuar duit tu & poie melancong beli rumah ekekkekekke
 
Ado baco artikel org jerman beli btc 200usd..... lps tu lupo yg dio ado btc

5 tahun lps tu baru teringat, cek2 akaun btc tengok2 nilai btc dah naik $100k, trus kuar duit tu & poie melancong beli rumah ekekkekekke
ekau pun jang dah jd top poster club ye. pehh lama x masuk CG yop. hahaha
 
sekitar tahun 2015 aku beli BTC RM10. Enam tahun kemudian kira2 tahun 2021 aku dapati BTC aku dah berharga RM900. serta-merta aku witdraw. menyesal aku beli rm10 saja.
Samo lah... Untung ratus2, dah gembira sakan pasal tak rugi.

Ingatkan bila dah cecah 10k, dah takkan naik lagi.

Sekarang pakar2 cakap 1 BTC boleh sampai us$1.4m. Ada beran?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register