BTC USD 32,576.6 Gold USD 1,785.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Berapa pengunjung untuk 7GB bandwitch

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
sejahtera semua, saya nak tanya. Berapa pengunjung yang boleh dicapai untuk menghabiskan 7GB bandwitch.

Mungkin ada yang telah menkaji jumlah pengunjung dengan bandwitch.

:)cgrock
 
Sponsored Post

gandaduit

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
8,487
Reaction score
38
Points
80
cuba kira berapa megabytes total semua file ko upload kt hosting,kemudian visitor lawat semua page ko upload(andaian)

katakan 35mb x200 visitors = 7000mb(7gb)... cukup tak sebulan?

ok la kalau setakat test martket.
 

pentium5

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,891
Reaction score
87
Points
30
klu xnak traffic jem ambikla hosting
yg unlimited bandwidth
 

gandaduit

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
8,487
Reaction score
38
Points
80
cuba lelonghosting..semua unlimited..guna pon buat ati
 

apis17

Fun Poster
Joined
Mar 4, 2008
Messages
565
Reaction score
45
Points
25
kalau website multimedia atau video & pengunjung 4-5 orang jer sehari pun blh abis bandwidth tu.

kalau website tulisan saja panjang umo jugak.

joomla punyer website pun lama jugak nak abiskan bandwidth 7gb. besar jugak tu.
 

nvmname

Legendary Member
Joined
May 9, 2010
Messages
10,535
Reaction score
71
Points
120
ambik unlimited lah senang..nanti kalau abis susah jer..
 

scammer

Banned
Joined
Sep 4, 2007
Messages
897
Reaction score
4
Points
15
7gb klu forum mcm cg dan onlineusers mcm cg gak boleh dihabiskn setengah hari.
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
depend pada size website tu gak..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register