BTC USD 86,197.1 Gold USD 4,143.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,718,602
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

eday84
Updated
1 min read
Views
956
Others
TIba2 aku dpt legendary member hehe sbb post dah 10k ke atau aku sound mod koya mod? hehe
lyn20
Updated
1 min read
Views
395
Others
mcm mane nk wat replika cek hantaran ni
ahib0205
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Step 1: polar Pergerakan Harga Step 2: Supply and Demand http://www.kgforexworld.com/showthread.php?t=152
valera
Updated
1 min read
Views
731
Others
hai saya lagi lepas nak 5 bulan aku kat sini lagi taleh lepak lama2 kang aku terwindow online shopping bahye aku hari2 nek biol keje mcm cilake byk sumer kene guna otak nak pikir petang je aku koleps keletehan dah masuk 5 hari aku deactivatekan fb so aman damai sikit lah tanpa tekanan game...
mancongkam
Updated
1 min read
Views
503
Others
:)saya ada 1 kedai makan untuk dijual di seksyen 7 shah alam.berdekatan dengan UNISEL.terus bawa barang basah dan boleh terus berniaga.Tempat Stategik,dekat dengan university. Sehari boleh sales dalam RM1000-RM1200. tak leh nak teruskan coz banyak comitment.. berminat sila hubungi saya di...
hakimmahmud
Updated
1 min read
Views
942
Others
ok....gadis ini atau seorang pelakon baru yang bernama Naemah yang berani dengan pengayaan seksinya sampai menampakkan buah dada ataupun tetek. gaya ini memang panas luq tengok sendiri pon stim..hahaha tapi buat dosa je..hurm luq sebelum ni tak pernah lagi tengok naemah dikaca tv..luq tahu...
marwanee
Updated
1 min read
Views
586
Others
Thailand ada mega sale di metropolitan (Bangkok). Banyak produk2 bernama sale dari 10%-80% grand sale ini akan berlaku di besar dan famas2 shopping mall untuk sale produk2 seperti ka department stores, shopping complexes, King Power Duty Free shops, airlines, hotels, spas, hospitals, jewellery...
RuthlessFairy
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
2
Others
huarghhh~ uikk/ awalnye mengantok? setelah 2 hari bersenang lenang diatas katil sabil menghadap CG,esok aku kene melaporkan diri di tempat kerja aku yang baru. eh eh mcm tak percaya akhitnye aku tinggalkan juga KCSB. dah dah dah!!! takmo citer pasal KCSB lagi. sakit di hati masih lagi...
mohtar
Updated
1 min read
Views
890
Others
Bisnes global online yang terkini di Malaysia, Singapura, Brunei, Thailand dan Indonesia. Memperkenalkan perniagaan online yang dilengkapi dengan sistem automatic yang bekerja 24 jam sehari untuk anda, memberikan anda pendapatan lumayan setiap hari dan setiap minggu. Jana pendapatan melalui...
benboy
Updated
1 min read
Views
1K
Others
DAPATKAN CERITA-CERITA TERHANGAT DAN SENSASI BESERTA INFO2 DAN TIPS2 MORE INFO KLIK DI SINI
fariqila
Updated
1 min read
Views
613
Others
SALAM SEJAHTERA. PROGRAM INI BARU DI LANCAR PADA BULAN MEI 2011 ANDA ADALAH YANG TERAWAL.. PRODUK KESIHATAN DARI USA... Terbaru dipasaran Dengan system Tercangih dimalaysia. Plan 2 dalam 1, cuma dengan RM100 sahaja seumur hidup ! Kalau anda pernah dengar INFINITY DOWNLINE/Vemma Builder...
fariqila
Updated
1 min read
Views
524
Others
SALAM SEJAHTERA. PROGRAM INI BARU DI LANCAR PADA BULAN MEI 2011 ANDA ADALAH YANG TERAWAL.. PRODUK KESIHATAN DARI USA... Terbaru dipasaran Dengan system Tercangih dimalaysia. Plan 2 dalam 1, cuma dengan RM100 sahaja seumur hidup ! Kalau anda pernah dengar INFINITY DOWNLINE/Vemma Builder...
bintangtimor
Updated
2 min read
Views
862
Others
Nella fantasia io vedo un mondo giusto, L tutti vivono in pace e in onest. Io sogno d'anime che sono sempre libere, Come le nuvole che volano, Pien' d'umanit in fondo all'anima. Nella fantasia io vedo un mondo chiaro, L anche la notte meno oscura. Io sogno d'anime che sono sempre libere, Come...
black_santa8785
Updated
1 min read
Views
796
Others
Semalam sudah jadi sejarah. Tinggalkan apa yang anda lakukan semalam, tidak kira perkara yang manis, atau perkara yang mendukacitakan. Jadikan semalam sebagai sebahagian sejarah hidup anda. Jadikan semalam sebagi sejarah pada hari ini. Lupakan perkara yang anda lakukan semalam. Jangan...
MUHAMMAD IRFAN
Updated
2 min read
Views
2K
Comments
2
Others
Medical Card PruBSN Takaful atau Takaful Health adalah satu manfaat tambahan dalam polisi Takafulink khas untuk perlindungan bil perubatan.:)cgrock Antara kelebihan Takaful Health adalah seperti berikut : 1)Had tahunan dan had keseluruhan sehingga 80 tahun yang tinggi 2)Kebebasan memilih...
MUHAMMAD IRFAN
Updated
1 min read
Views
900
Others
Dapatkan segera dengan serendah RM4.00 sehari.:)cgrock Sertai kami di Facebook dengan klik LIKE di sini : https://www.facebook.com/pages/Perancang-Takaful-Anda/173414472678127
MUHAMMAD IRFAN
Updated
1 min read
Views
931
Others
Kami di Prudential BSN Takaful sentiasa mendengar dan memahami anda. Sila kunjungi kami di Facebook https://www.facebook.com/pages/Perancang-Takaful-Anda/173414472678127
MUHAMMAD IRFAN
Updated
2 min read
Views
960
Others
Sabda Rasulullah s.a.w. : Maksudnya : Bahawa engkau meninggalkan waris yang bebas daripada kemiskinan adalah lebih baik daripada meninggalkan mereka miskin meminta-minta sedekah daripada manusia Riwayat Ahmad Cuba anda renungkan ayat di atas. adakah ia memberi sebarang kesan pada diri anda...
fanta2u
Updated
1 min read
Views
467
Others
How Do You Earn Money? AutoIncomePlus also offers a way to earn money every month! How Do You Earn Money? With AutoIncomePlus, not only do you have FULL ACCESS to hundreds of dollars worth of savings every week, but you also have full Fast Star Bonus to our awesome payplan! we reward you...
fanta2u
Updated
1 min read
Views
457
Others
Club-asteria Joining is as little as $10/$20 per month Silver $9.95 per month membership entitles Members to access our Programs and Services, to earn Asterios and earn commissions. Silver Members receive 10 Asterios per month. Gold $19.95 per month membership entitles...
Back
Log in Register