BTC USD 86,197.1 Gold USD 4,143.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,718,602
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

MR WAN
Updated
1 min read
Views
594
Others
Salam sejahtera Ini merupakan produk yang menjadi fenomena di seluruh Malaysia... Ramai yang memperkatakan kehebatan teknik yang terkandung dalamnya... Memperkenalkan Sebuah Panduan yang dinamakan.. Pakej Usahawan Affiliate... Klik di link di bawah untuk memilikinya segera: ==>...
MR WAN
Updated
1 min read
Views
515
Others
Kehebatan Pakej Usahawan Affiliate ialah # Tidak memerlukan kemahiran teknikal yang tinggi # Tidak perlu pening kepala untuk memikirkan idea # Tidak perlu masa yang lama untuk setup satu sistem # Tidak perlu melakukan promosi untuk mencari pelanggan...
MUHAMMAD IRFAN
Updated
2 min read
Views
916
Others
Suatu pelan yang di reka khusus bagi membantu kita di dalam menunaikan ibadah fardhu Haji dan Umrah. Pelan ini menggabungkan simpanan dan perlindungan yang memfokuskan kepada membantu kita untuk menunaikan kewajipan haji samada semasa masih hidup atau pun setelah meninggal dunia. Apa yang...
wajib77
Updated
1 min read
Views
496
Others
http://www.ringgitmania.com/hop.php?ref=wajib77 ... click ya utk more info..amat berbaloi..
amiblack
Updated
1 min read
Views
3K
Others
60 SECONDS SECRETS TO BECOME A MILLIONAIRE A young Malaysian millionaire Jason Tan reveals his secrets on how he makes millions on the Internet working only a few hours per week. For the first time ever Jason Tan is revealing his never before told secrets. Visit...
cahaya92
Updated
1 min read
Views
747
Others
assalamualaikum... sye ade menjual pakaian bundle.. 1. baju perempuan lengan panjang 2. baju kurung dewasa 3. blouse 4. tshirt fashion 5. dress dan lain2 lg.... seperti kerongsang , tshirt muslimah, tasbih digital, legging, jubah stok terhad... beli banyak dapat free gift.. boleh pilih2...
amiblack
Updated
1 min read
Views
493
Others
APAKAH IMPIAN ANDA? Pendapatan tambahan?:D Rumah dan kereta impian? Gaya hidup hebat? Melancong seluruh dunia?:-h Sihat, hidup senang dan bahagia?:x Pendidikan anak-anak? Kebebasan kewangan? Kebabasan masa?:cool: HR Marketing menyediakan peluang menjadi usahawan tanpa keluar modal yang besar...
kongcidea
Updated
1 min read
Views
807
Others
jom singgah!!
aril1368
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Pinjaman Coshare hanya untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun sahaja. Pembayaran ansuran adalah melalui potongan gaji terus ke Coshare (bukan melalui biro angkasa). Seperti pembiayaan koperasi, pinjaman ini juga berprinsip syariah. * Pinjaman minimum RM2,000. Maksima RM200,000. *...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
1K
Others
4.99% FIXED RATE AT ANY AMOUNT,ANYONE 4.99% to 20 yrs TENURE!! Loan amount FROM RM5,000 TO RM200,000 100% PAYOUT,NO HIDDEN CHARGES CLEAR CREDIT CARD**? BUSINESS? RENOVATION? WEDDING? OVERLAPPING SELF-EMPLOYED? ANY!!! **PLS APPLY EARLY TO AVOID CCRIS ISSUED AND BETTER APPROVAL RATE...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
766
Others
4.99% FIXED RATE AT ANY AMOUNT,ANYONE 4.99% to 20 yrs TENURE!! Loan amount FROM RM5,000 TO RM200,000 100% PAYOUT,NO HIDDEN CHARGES CLEAR CREDIT CARD**? BUSINESS? RENOVATION? WEDDING? OVERLAPPING SELF-EMPLOYED? ANY!!! **PLS APPLY EARLY TO AVOID CCRIS ISSUED AND BETTER APPROVAL RATE...
Abg long fadil
Updated
1 min read
Views
756
Others
Selamat Datang.. Peluang kepada pekerja kerajaan @ badan bekanun..!!! Jangan lepas peluang..!! -Pinjaman 100% Payout.. -Profit rate 4.99%.. -Max RM200K -Tiada caj tersembunyi..
OrangKaya
Updated
3 min read
Views
1K
Others
SUJAIRI SAIDALI - PENGASAS KELAB JUTAWAN. Selepas habis STPM ,2003 Sujairi Saidali terus bekerja sebagai pump attendant disalah sebuah syarikat minyak petronas. Hampir 2 tahun berkeja disana dan beliau sempat memegang jawatan pengurus syarikat selama 6 bulan sehingga syarikat itu tutup atas...
apa2jer
Updated
1 min read
Views
795
Others
http://ikhlas-saving4u.blogspot.com
mancse
Updated
1 min read
Views
746
Others
I'm still waiting for genuine buyer that interested to purchase a 29,600 acres palm oil estate in Sandakan, Sabah. Price per acre = RM21500 nett.
Suba
Updated
1 min read
Views
771
Others
Hi, Salam sejahtera kepada semua pembaca blog ini. Kami adalah Customer Service Oficer dari Standard Bullion ( M ) Sdn Bhd. Di sini kami ingin memalumkan kepada semua tentang standard Bullion ( M ) sdn bhd. Standard Bullion Financial Group ditubuhkan pada awal tahun 80-an. Sejak tahun 1988...
Little Puteri
Updated
1 min read
Views
544
Others
Dear All... jemputla ke blog Little Puteri... OPENING PROMOTION!!! GET 10% DISKAUN + FREE GIFT + RM10 BIRTHDAY VOUCHER. JOM KE BLOG LITTLE PUTERI...
skyinfected
Updated
1 min read
Views
722
Others
Menjual antivirus key dengan harga yang terendah dan mampu milik... http://shopofall.blogspot.com/search/label/antivirus Cepat pastikan komputer dan laptop anda selamat daripada virus :)cgrock
Musafir Bumi
Updated
1 min read
Views
1K
Others
http://kasturisyifa4u.blogspot.com/
ana nur
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Peluang menambah pendapatan sambilan dirumah SAUJANA M.A.Z CREATIVE(MA 0038925 A) INGAT MENAMBAH PENDAPATAN.BAHAN DIBEKALKAN KE TEMPAT ANDA.MUDAH DAN CEPAT HANYA SMS NAMA DAN ALAMAT PENUH KE 0126417048 UNTUK KETERANGAN LANJUT. :)
Back
Log in Register