BTC USD 86,197.1 Gold USD 4,143.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,718,740
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

RuthlessFairy
Updated
2 min read
Views
3K
Comments
4
Others
010811 aku menonton citer tajuk "Sekali Lagi" hero : Sam heroin: Lisa tapi aku lebih teruja tgk bront palarae. bront palarae ada ciri2 lelaki idaman aku :D orait... disebabkan cerita ini, aku tak tido. hati aku tak berhenti menangis. sbb cerita ini kononnya lisa ditinggalkan oleh sam. lisa...
wildmike
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
1
Others
Mungkin ramai yang dah mendengar tentang pay-to-click. Tapi ramai yang tak tau konsep sebenar. Di sini ada satu program yang saya jumpa yang boleh membantu anda menjana pendapatan sampingan tanpa perlu keluarkan modal. Ya betul...ia adalah PERCUMA!!! Pay-to-click bermaksud anda klik, anda dapat...
RPPTEAM
Updated
1 min read
Views
725
Others
http://www.focusmoney4u.blogspot.com
dyomi
Updated
1 min read
Views
588
Others
:)cgrock HAri-hari menatap PC je. biasalah hobi terbaru orang-orang kat MAlaysia dlu suka kumpul setem, baca buku sokmo, sekarang 24/7 depan laptop atau pc.. internet atau main games.. :-? Tapi hobi2 macam ni x elok untuk kesihatan, x cergas, umur baru 20, tapi lembik, apa pun x boleh buat...
EPICDOLL
Updated
1 min read
Views
657
Others
Assalamualaikum w.b.t..selmat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kpd muslimim dan muslimat..... Mcm mane 1st day pose? letih? mengantok? so far, aku Alhamdulillah la, setakat ni msh segar lg....tmbh2 pulak more excited coz dpt blik keje awal arini...hehehe. OK straight to the point,korang rase leh...
jepunkobee
Updated
1 min read
Views
573
Others
salam saya bdk baru lagi.......
greenky
Updated
1 min read
Views
508
Others
Assalamualaikumm w.b.t & Good DAY..:) Salam perkenalan untuk sume...hepi nice day..greenky org bru kt sni... GREENKY newbies CG Forum, Kalo salh tlg tunjukkn, mari ramai2 kite berforum, salam perkenalan GREENKY ucapkan... --GrEeNkY-- :):)cgrock
man83
Updated
1 min read
Views
857
Others
BERKONSEPKAN AL-MUDHARABAH, PERKONGSIAN KUNTUNGAN. DIBAYAR HARI-HARI, DI BANK IN SETIAP 15 DAN 30 HARIBUALAN TERUS KE AKAUN ANDA.PERTAMA DIMALAYSIA.. Pakej 1 LOT ======== MOdal=RM 50 PROFIT SHARING HARIAN=RM 2.00 PROFIT SHARING (30 hari )=RM 70.00 Pakej 5 LOT ========= MOdal=RM 250...
man83
Updated
1 min read
Views
745
Others
"Hanya dengan modal sekali RM20 anda berpotensi mendapat RM300,000 dalam masa 8 minggu sahaja! Sistem ini baru bermula. Ia akan dilancarkan serentak di seluruh dunia. Jika anda daftar sekarang dan lengkapan matriks. Sekaligus minggu berikutnya anda akan mendapat USD5000! Selepas itu ianya akan...
kelisa1967
Updated
1 min read
Views
1K
Others
Salam semua kepada trader-trader forex malaysia.. Apa yang saya ingin perkatakan di sini ialah,berhati-hati dengan penipuan iForex. saya withdraw 140 usd,dah dekat 2 bulan.. sehingga sekarang belum masuk dalam akun bank saya.. Pertanyaan pun x ada jawapan.. zek kb
xkaliber
Updated
1 min read
Views
768
Others
]salam..[/COLOR] minta tolong warga cg sapa2 yg boleh membekal atau membantu sy utk mendapatkan kertas a4 yg murah -tiada jenama atau label pun tak pe
amieynia
Updated
1 min read
Views
642
Others
ada sesiapa blh bantu saya.
miszwhatever
Updated
1 min read
Views
500
Others
Hye2... Anybody who are interested to work-out in a gym and also join the class like aerobic, yoga, body-step and bootcamp, do reply to this post. I will help you ok? :D
[email protected]
Updated
1 min read
Views
1K
Others
saya merupakan pembekal rumput harga rumput carpet (1" X 2")= RM2.30 harga rumput biasa (cowgrass) = 1.00/kaki persegi (sqt) saya juga menyediakan perkhidmatan designing landscape dan kerja2 landscape. Contact Zai: 016-3477357:)cgrock
Mahsha Trading
Updated
1 min read
Views
712
Others
Kami membeli SEMUA jenis barangan lusuh untuk tujuan kitar semula. * besi buruk lama * tembaga , wayar * aluminium , tin * Kereta LAMA yang tidak boleh diguna (untuk pelupusan) * paper, kotak, ... SEMUA jenis barangan kitar semula Kami membeli ikut harga anda Kami menawarkan perkhidmatan lori...
mus_tt
Updated
1 min read
Views
4K
Comments
1
Others
sesiapa berminat pm nnti sye bg detail harge
mus_tt
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
2
Others
raya sale mari2
mus_tt
Updated
1 min read
Views
2K
Comments
2
Others
murah2 hihi
mus_tt
Updated
1 min read
Views
798
Others
subaru impreza v9 35k
mus_tt
Updated
1 min read
Views
2K
Others
salam berikut kereta mampu milik.sesiape berminat sila hantar private sms or pm or ape2 jelah
Back
Log in Register