BTC USD 86,110.4 Gold USD 4,161.99
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,719,623
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

adi1000
Updated
1 min read
Views
364
Others
Kami menyediakan perkhidmatan aircond bg: Pemindahan Buka dan pasang Chemical service Repair Menjual aircond baru dan lama Berminat call/sms:0127969100 adi
tenteraangin
Updated
2 min read
Views
961
Others
Dengan nama ALLAH, pak cik mulakan post. Hari ni pak cik nak sembang sikit pasal Wangcyber ni. Ala macam la korang tak tau, wangcyber ni tempat usahawan internet aka boleh dikatakan lebih kepada penjualan ebook ataupun produk digital. Produk digital pun korang tak tau? Emm.. dia macam ebook...
hatijue88
Updated
1 min read
Views
445
Others
foundation naturactor 130: kulit putih (normally Chinese skin) 140: kulit cerah (normally Chinese skin) 141: natural beige 150: sawo matang 151: kulit sederhana 152: kulit gelap (normally Indian skin) 153: shading (mancungkan hidung) 171: conceler+ base 181: eye base Famous code is 141, 140 &...
batman73
Updated
1 min read
Views
454
Others
aku rasa terpanggil nak kongsi cite ngan kawan2 sume tentang cite kongsi david teoh nie. ape yg aku yg x puas hati tu dan rasa terpanggil nak bincang ngan kawan2 pasal salah satu babak yg hero sam tu melutut depan bos dia kat dalam dalam kuil.depan patung besar tu tak rasa bersalah ker dia buat...
miss M
Updated
1 min read
Views
497
Others
salam kawan-kawan... sesiapa yang menyukaii gelang manik, anda boleh dapatkan gelang manik di blog magic-wardrobe.blogspot.com macam-macam jenis gelang dengan saiz, warna, corak yang menarik..boleh dipakai nak pegi dinner, dating, keje dsb.. berminat boleh ctc tru fon nu 0177301543 atau...
anacome07
Updated
1 min read
Views
729
Others
Jika ada sesiapa yang berminat nak beli tudung jenama ratu,boleh la hubungi saya.stokis di kulim..0124961150.sms pun boleh..atau boleh kunjungi www.fhana-collection.blogspot.com atau facebook/Nurul Farhana Emran..diskaun menarik menanti pembeli terawal!
joojoocraft
Updated
1 min read
Views
477
Others
Kami menerima tempahan handmade menggunakan fabrik felt untuk :- - keychain - pencil box - hp case - car signage - door hanging - bookmark - Wedding/Event Doorgift - etc Segala tempahan/pembelian boleh kunjungi kami di http://joojoocraft.blogspot.com atau terus klik catalogue kami di...
anacome07
Updated
1 min read
Views
402
Others
Jika ada sesiapa yang berminat nak beli tudung jenama ratu,boleh la hubungi saya.stokis di kulim..0124961150.sms pun boleh..atau boleh kunjungi www.fhana-collection.blogspot.com
nalsweet
Updated
1 min read
Views
1K
Others
cpeat!! dapatkan sebelum stok habis terjual :D tudung ini sangat BEST tudung ini sangat SELESAtudung ini sangat MURAH tudung ini sangat MUDAH DIPAKAI tudung ini sangat MENARIK tudung ini sangat CUN tudung ini sangat SANGAT EKSKLUSIF come..view my blog and view all the stocks :)cgrock boleh...
snipernetworker
Updated
2 min read
Views
1K
Others
RAHSIA MEMILIKI ALAT KELAKIAN PANJANG DAN BESAR KINI TERBONGKAR!!! TIDAK MEMERLUKAN UBAT-UBAT UNTUK MEMANJANGKAN ALAT KELAKIAN. HANYA DENGAN BEBERAPA TEKNIK YANG BETUL SAJA!!!!:o Memanjang alat kelakian anda secara semualajadi 1-3 inci tanpa memerlukan pump,pill,pembedahan dan teknik yang...
azaz
Updated
2 min read
Views
862
Others
Kita sering mendengar orang berbicara mengenai Paypal dan perlu menggunakannya. Persoalannya, mengapa perlu menggunakan Paypal (memiliki akaun Paypal). Di antara kelebihan atau kebaikan memiliki akaun Paypal yang verified adalah: 1. Boleh menerima bayaran daripada pelanggan dari seluruh dunia...
jaijr
Updated
1 min read
Views
428
Others
salam semua. sye bru dpt satu kerja yg mmg dh lame sye nk kerja ni. syarikat besar. skrng tgh kursus dan mgkn 2-3 bln lg akn di serapkan kerja tetap. sye telah ditetapkan di bhgn yg selalu outstation. biasanye 2-3 mggu. tp mlm free, weekend pn free. weekend leh blk umh. mslh nye kerja sye ni...
abah_betty
Updated
1 min read
Views
2K
Others
Rahsia org arab makan kambing sekor 2-3 org je tanpa risau darah tinggi, serangan jantung, diabetes etc.Jus delima anti oksidan dan kanser.Baik juga utk kaum ibu yang mengandung.Pengedar dan yang nak pakai sendiri di alu-alukan. Cuka Khal RM30.00/botol Pati delima RM3.00/peket 0137751328 :)cgrock
addurrah
Updated
1 min read
Views
438
Others
Assalamualaikum Percuma kos penghantaran dengan pembelian kain pasang. promosi sehingga aidilfitri http://ebazaria.blogspot.com
adamdamia
Updated
1 min read
Views
530
Others
Dapatkan Small Round Saver by Tupperware Brands hari ini. Always useful to have, to hold & to keep Hanya pada harga RM 32 For more info, plz visit http://tupperwareidaman.blogspot.com
adamdamia
Updated
1 min read
Views
643
Others
Dapatkan koleksi One Touch Sunshine Set anda pada hari ini... Hanya Pada Harga RM143 shj:o For more detail, kindly visit http://tupperwareidaman.blogspot.com
songketkelantan
Updated
1 min read
Views
517
Others
Salam, saya membekalkan aneka produk batik lukis seperti kemeja,ready made batik sutera dan cotton batik, kaftan batik,deco switch..jemput ke nurhaisbatik.blogspot.com
DhiyaSH
Updated
1 min read
Views
429
Others
PRICE RM28.00 Available in sizes: 18-24 month 2 year 3 year 4 year 5 year 6 year
Syahibul Kastam
Updated
1 min read
Views
740
Others
WALAUPUN seks selalu menjadi ‘isu tertutup’ di kalangan wanita, kajian Pfizer melalui ‘Global Better Sex Survey’ (GBSS) tahun lalu mendapati, majoriti wanita berpendapat, seks adalah satu aspek kehidupan yang penting. Sebanyak 85 peratus wanita di dunia menganggap seks adalah penting untuk...
IskFergusson
Updated
1 min read
Views
391
Others
This week will be next draw of intermediate prize in amount of $1000. The main prize is waiting...
Back
Log in Register