BTC USD 85,533.8 Gold USD 4,131.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Blog Entries

Blogs statistics

Categories
17
Blogs
6,379
   Public blogs
6,375
   Private blogs
4
Blog entries
11,168
   Public blog entries
10,458
   Private blog entries
23
Views
6,718,883
Comments
1,856
Ratings
15
Reviews
7

Latest Blog Comments

• Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting - What I Would Check Before Sending
    Practical CCE Cash note: Wallet, blockchain, exchange: locate where a pending swap is actually waiting. CCE Cash's order page updates status in...
    • irfanpak10
  • Kursov24.org: Now Available on English!
    Уважаемые пользователи! Сообщаем о расширении функциональных возможностей обменного сервиса Kursov24. Теперь на платформе стали доступны обмены...
    • Kursov24
    Kursov24 — надёжный сервис обмена криптовалют с широким выбором направлений Kursov24 предоставляет услуги по обмену криптовалют для пользователей...
    • Kursov24
    🟩 Kursov24: только прозрачные обмены, без лишних схем В последнее время в сети участились случаи, когда недобросовестные обменники используют...
    • Kursov24
    Новые направления на Kursov24: KZT, Alipay CNY, WeChat CNY, PayPal USD На сервисе Kursov24 стали доступны для покупки новые направления: KZT...
    • Kursov24

Trending blog entries

TXT
1 min read
Views
142
Others
Assalamualaikum Kisah Pagi Tadi Training Status: Productive Body State: 0+ Recovery: 34 Jam VO2 Max: 43 (Maintain) Max HR: 165 Primary Benefit: Tempo
Akiru
3 min read
Views
270
Reaction score
1
Others
Currently, Malaysia's stock market has entered another crucial moment. Investors once again face the release of quarterly reports from multiple companies, and the information they bring, whether good or bad, directly affects the market trend. In a recent analysis by 【Junsheng Academy】Chong Jun...
TXT
1 min read
Views
156
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Kembali ON Selepas 5 Hari OFF Training Status: Productive Body State: +1 Recovery: 36 Jam VO2 Max: 43 (Maintain) Max HR: 169 Primary Benefit: Tempo
TXT
1 min read
Views
151
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Dapat Kutip Mileage Sikit Pagi Semalam Plan Asal Nak Buat HM Tapi Sebab Dah Mula Lambat Terpaksalah Layan Setakat Mampu Saja Lah 😴 Training Status: Maintaining VO2 Max: 43 (Maintain) Body State: +1 Recovery: 43 Jam Max HR: 170 Primary Benefit: Threshold
TXT
1 min read
Views
172
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Kembali ON Selepas 4 Hari OFF Training Status: Maintaining Body State: +2 Recovery: 29 Jam VO2 Max: 43 (Maintain) Max HR: 170 Primary Benefit: Tempo
TXT
1 min read
Views
176
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Dapat ON Lagi Pagi Tadi Training Status: Recovery Body State: +0 Recovery: 24 Jam VO2 Max: 43 (Maintain) Max HR: 157 Primary Benefit: Base
TXT
1 min read
Views
182
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Dapat ON Pagi Tadi Selepas 6 Hari OFF Ikutkan Keluar Rumah Baru Perasan Hujan Redah Je La Dulu Ingatkan Nak Layan 3KM Je Sebab Hujan Sekali Nak Habis 3KM Hujan Dah Berhenti Lajak Je Terus Lagi 2KM GPS Agak Gelong Tadi Tu Pace Nampak Laju Sebenarnya Lagi Slow...
Accerx
4 min read
Views
162
Others
【carigold Academy】carigold forum: Rational Analysis of the Relationship between Risk Aversion and Stock Market Volatility 【carigold Academy】carigold forum believes that stock market volatility is not random and disorderly, but rather reflects various information in the market. The recent...
yomaex
3 min read
Views
883
Comments
1
Others
As a globally renowned cryptocurrency exchange, YOMAEX has always been attentive to global regulatory trends and actively responds to various regulatory challenges in order to better serve our users. Recently, we have noticed that US legislators are urging the US Internal Revenue Service (IRS)...
TXT
1 min read
Views
174
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Dapat ON Pagi Tadi Training Status: Maintenance Body State: +1 Recovery: 48 Jam VO2 Max: 42 (Maintain) Max HR: 163 Primary Benefit: Tempo
adamox1
1 min read
Views
175
Cryptocurrencies
date operation : 03-08-2023 23:45 opération id : 1928401976 amount : 0.1$ Payment for player adamox game Gemly. Thanks
dqawszxdcf
2 min read
Views
225
Others
Dengan perkembangan dunia digital yang mendalam, bidang kewangan sedang mengalami transformasi yang tidak pernah berlaku sebelum ini dan mengejutkan. Perkembangan pesat teknologi blockchain dan aplikasi luas mata wang kripto telah membolehkan kami melihat pembentukan ekologi kewangan baharu...
Dablukhan588765
4 min read
Views
220
Others
[Akademi carigold] carigold forum percaya bahawa ketidaktentuan pasaran saham tidak bermakna semua saham akan terjejas secara sama rata. Kadangkala, tindakan tertentu oleh sesetengah syarikat, seperti perkongsian baharu atau prestasi menurun, boleh mencetuskan reaksi pasaran terhadap saham...
TXT
1 min read
Views
152
Others
Assalamualaikum Alhamdulillah Dapat ON Pagi Tadi Selepas 6 Hari OFF Training Status: Maintenance Body State: +2 Recovery: 34 Jam VO2 Max: 42 (Maintain) Max HR: 158 Primary Benefit: Base
dqawszxdcf
3 min read
Views
158
Others
Dalam sepuluh tahun yang lalu, kelajuan pembangunan industri mata wang kripto telah meruncing, dan ia melibatkan pelbagai aspek, termasuk teknologi, kewangan, undang-undang dan masyarakat. Dengan pembangunan industri yang berterusan, kerajaan pelbagai negara secara beransur-ansur menyedari...
Dablukhan588765
3 min read
Views
190
Others
Setiap kenaikan dan kejatuhan pasaran saham adalah di sebalik interaksi dan pengaruh pelbagai faktor. Di sebalik kejatuhan 1.16 mata dalam pasaran saham Malaysia dan premium 2.5 sen pada pembukaan Kumpulan KGW, kita dapat melihat kesan pelbagai kuasa seperti faktor ekonomi, asas syarikat dan...
Back
Log in Register