Terkini Mengenai NAMEWEE

CG Sponsors




Apakah Hukuman Yang Patut Dikenakan Terhadap Namewee?


  • Total voters
    0

chikas81

Fun Poster
Joined
Aug 7, 2007
Messages
346
Reaction score
0
Points
10
Gara2 namewee punya hal, penyokong dia plak dok hina2 Islam... aduuihhh panas aku tgk FB budak2 nie:mad::mad::mad:... ada sesiapa yg leh tolong buat sesuatu x???









:mad::mad::mad::(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post

lelakigila

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,543
Reaction score
24
Points
35
teruknya minah tu.
dia tak tahu ka apa yang ditulis kat facebook boleh di jadikan bahan bukti mahkamah? :eek: :eek: :eek:
bolo.....
 

space2010

Fun Poster
Joined
May 31, 2010
Messages
892
Reaction score
0
Points
10
makin menjadi2 plak ye skang ni...hurm...
 

ulatjahat

Active Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
1,747
Reaction score
6
Points
35
anjing punya betina cina.. dlm tu boleh la..
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
:mad:pls someone wat report...ni boleh jadi kes...sedangkan budak ASWARA just cakap nk bakar gereja ...dh kena tangkap...takkan nak biar minah c.i.n.a siyal ni nak lepas..main nama ALLAH lak:mad:..
 

matsarol

Active Member
Joined
Aug 31, 2009
Messages
1,557
Reaction score
5
Points
25
Kes dah makin berat ni aku tengok,api yang besar bermula dari sebatang mancis.
 

seronok

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2009
Messages
760
Reaction score
0
Points
10
bila mereka rs diri terancam..
mereka sgup bersatu wlupun fhman politik berbeza
tetapi kita??
dsbbkan fhman politik berbeza
mnybbkan kita xnak bersatu..
ingtlah wahai sahabat..
siapa lg mahu perjuangankan agama dan bangsa kita
klu bkn kita sendiri..
 

none

Super Active Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
8,101
Reaction score
268
Points
91
teruknya minah tu.
dia tak tahu ka apa yang ditulis kat facebook boleh di jadikan bahan bukti mahkamah? :eek: :eek: :eek:
bolo.....
Ya ... mmg.. tp klu membabitkan orang kita...
org depa...biasanya..xada apa2.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register