BTC USD 51,441.1 Gold USD 1,781.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Stok kete murah bwh 30K

alongfx

Fun Poster
Messages
142
Joined
Oct 24, 2007
Messages
142
Reaction score
0
Points
10
Salam warga CG sekalian,
Disini kwn ade stok kete murah nk dijual..
Citra Rondo 2.0 Thn09 RM28K
Chevrolet aveo Thn05 RM19K
Perdana V6 hitam Thn03 RM19K..
Wat mase ni cume stok ni jer yg kwn ade...mybe ade byk la stok akan dtg..
Disini sy hanye sebagai wakil dealer kete ni jer
Hanye serius buyer je dicarik...ape2 hal sila PM jer..k
Pic kete xde lagi wat mase ni :D
 
Sponsored Post

rider_frs

Fun Poster
Messages
153
Joined
Sep 30, 2009
Messages
153
Reaction score
0
Points
10
Salam warga CG sekalian,
Disini kwn ade stok kete murah nk dijual..
Citra Rondo 2.0 Thn09 RM28K
Chevrolet aveo Thn05 RM19K
Perdana V6 hitam Thn03 RM19K..
Wat mase ni cume stok ni jer yg kwn ade...mybe ade byk la stok akan dtg..
Disini sy hanye sebagai wakil dealer kete ni jer
Hanye serius buyer je dicarik...ape2 hal sila PM jer..k
Pic kete xde lagi wat mase ni :D

TT tunjuk gambar skali..
tengah cari keta jugak..
biar betul perdana v6 rm19k je
keta 2nd ker? proses tukar nama mcm mana:-?:-?:-?:-?
 

cry2nite

Permanently Banned - Multiple ID
Messages
1,944
Joined
Sep 11, 2008
Messages
1,944
Reaction score
369
Points
41
muroh giler..kena siasat dlu nih sblm beli
 

haudli

CG Top Poster Club
Messages
47,314
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
Salam warga CG sekalian,
Disini kwn ade stok kete murah nk dijual..
Citra Rondo 2.0 Thn09 RM28K
Chevrolet aveo Thn05 RM19K
Perdana V6 hitam Thn03 RM19K..
Wat mase ni cume stok ni jer yg kwn ade...mybe ade byk la stok akan dtg..
Disini sy hanye sebagai wakil dealer kete ni jer
Hanye serius buyer je dicarik...ape2 hal sila PM jer..k
Pic kete xde lagi wat mase ni :D

perdana tu leh nego lagi tak??
 

donat88

Active Member
Messages
1,707
Joined
Mar 5, 2008
Messages
1,707
Reaction score
33
Points
30
Salam warga CG sekalian,
Disini kwn ade stok kete murah nk dijual..
Citra Rondo 2.0 Thn09 RM28K
Chevrolet aveo Thn05 RM19K
Perdana V6 hitam Thn03 RM19K..
Wat mase ni cume stok ni jer yg kwn ade...mybe ade byk la stok akan dtg..
Disini sy hanye sebagai wakil dealer kete ni jer
Hanye serius buyer je dicarik...ape2 hal sila PM jer..k
Pic kete xde lagi wat mase ni :D

:eek::eek::-?....
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
kasi tunjuk gambar please
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register