BTC USD 39,012.3 Gold USD 1,871.98
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Siapa Tinggal Dekat Alor Setar, Kedah??

birdiecrow

Active Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
1,349
Reaction score
5
Points
25
wah mcm bes bunyi nya..tp aku jauh gile kt selatan.
huhuhu..
 
Sponsored Post

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
hang bole detal dak seminar pasai apa..talk pasai apa??

ka nak ajak join bisnes apa2 ka mlm ka hihikkkhikk...jgn tertipu dah la..

hang nk sponser ka??
 

DaTuK_NasX

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,200
Reaction score
3
Points
25
hang bole detal dak seminar pasai apa..talk pasai apa??

ka nak ajak join bisnes apa2 ka mlm ka hihikkkhikk...jgn tertipu dah la..

hang nk sponser ka??

seminar ni ajar kita tentang kekayaan dan kejayaan la ni pakar motivasi dan usahawan yg bg tip dan ilmu bukan ajak pe2 bisnes pun.. mana leh sponser kalo tak aku tak cari la 4 org bagi dapat diskaun group.. haha :)paid:)paid
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
seminar kekayaan dan kejayaan.. nak korek2 ilmu dan pengalaman pakar.. jom2 kita gi.. :D:D

Yang kasi ceramah tu dah tahap mana kekayaan dan kejayaan dia?
 

DaTuK_NasX

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,200
Reaction score
3
Points
25
Yang kasi ceramah tu dah tahap mana kekayaan dan kejayaan dia?

dia tu dr azizan kot tak silap nama dia.. ada la dlm metro iklan seminar tu.. yg sihat2 tu.. haha :)paid:)paid
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register