saranan untuk warga cg abaikan pos2 red bean army dap

Recommended Brokers


a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,080
Reaction score
527
Points
111
tak tahulah samada perancangan luar atau dalam cg (untuk dapat lebih reaksi dan trafik), forum ni lebih bermakna kalau posting2 ejen2 dap diabaikan.

sekian.
 
Sponsored Post

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
21,941
Reaction score
2,353
Points
191
siapa tu bos??

cer letak id dia kat sini..

nanti rba tu kata fitnah pulak..
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
7,082
Reaction score
219
Points
73
Tah2 memang rancangan admin kot hahaha tp cg nie memang top multiple id bila id lama kena band
 

kainlangsir

Legendary Member
Joined
Jul 24, 2006
Messages
12,388
Reaction score
230
Points
133
boleh tulis nama tapi mod marah. dia kata provoke.

sorang pakai logo club bola
sorang pakai title haji.

macam ni boleh kot...
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
21,941
Reaction score
2,353
Points
191
boleh tulis nama tapi mod marah. dia kata provoke.

sorang pakai logo club bola
sorang pakai title haji.

macam ni boleh kot...
aku yang kelab bola tu ok lagi..

baru laa kita kenal cina camne bila dapat kuasa..

orang2 ph lain pun xberani nak bekap dia..

tapi yang rba melayu tu kena hati2 tu..

diorang ni laa yang layak dipanggil *****..
 

H-S

Active+ Member
Joined
May 16, 2010
Messages
4,143
Reaction score
76
Points
30
dulu korang jugak yang melayan dia
 

Kbyne

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,839
Reaction score
501
Points
161
Pendapat aku la...diorang ni minat islam,tapi masih ding dong,ding dong lagi,tak berapa sure...

pendapat aku la...sebabnya diorang taknak dilahirkan semula,eternity nak masuk syurga...tapi macama kaedah creed,kepercayaan masih celaru...tak macam kita yg dah kukuh akidah...w.a.
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
7,707
Reaction score
402
Points
86
abaikan topik beliau
abaikan posting beliau
boikot cg dgn cara jangan bukak topik baharu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register