saranan untuk warga cg abaikan pos2 red bean army dap

Recommended Brokers


Latest Threads

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,061
Reaction score
522
Points
111
siapa tu bos??

cer letak id dia kat sini..

nanti rba tu kata fitnah pulak..
kita tau siapa mereka... sume dah teka betol kat atas tu...

kalau sebut nama, dah macam diberi legitimasi pada mereka (semacam pengiktirafan lah tu)

jadi aku pun taknak sebut nama... yang nyata posting2 mereka selalu menyuluh kesalahan pemimpin melayu Islam, manakala kesalahan pemimpin kaum mereka adalah perkara kecik, move on katanya...
 
Sponsored Post

aduka1985

Fun Poster
Joined
Feb 17, 2012
Messages
691
Reaction score
66
Points
20
Sejak kerejaan betukar.alhamdulillah makin ramai orang awam yang alert pasal rba ni.masa raya ni sembang2 ramai gak sedara2 mara yg baru tau apa tu RBA....ada yg mengaku temakan jugak dulu hasutan2 rba ni.sekarang siap boleh bgtau ciri2 rba tu mcm mana..bagus2...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register