rim bengkok....boleh betulkan semula x?

CG Sponsors




peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
salam semua
nak tanya sikit kepada semua
Keta kncil abang aku xcident
Jadi satu rim sukan dia bengkok sikit
kalo xsilap aku jadi cam 'S'(gelong bukan kemek) sikit je

soalannya:
1. boleh betulkan x rim cam ni?boleh x jadi elok cam asal
2. Abang aku duk kat semporna....ade x sesapa tau kedai mana kat area sana yang boleh buat rim camni
3. Kalau kat area selangor lak?Aku duk kat sepang
4. Berapa ongkosnya ye?

Kesian lak abang aku nak tukar rim
dahla keta dah xclaim sebab masa xcident, roktex n insurans mati dah

tolong ye kalau tau..
tq semua
 
Sponsored Post

ismailmohamad

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2009
Messages
2,571
Reaction score
244
Points
33
bole jee..

biase nyee kedai2 rim bole buat kan..

kalo di shah alam.. ketuk/bakar/layer balik rim tuu..

rm 45 sebijik..

tapi, mmg ok laa..

kalo di sepang rase nyee.. myb lebih murah.. ape2 pon,

try wat survey area2 sane... kalo leih mahal..

x perlu laa..
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
apa lak x blh bro..skrg ni ape yg bengkok pun dh blh lurus..:D
 

kebabom

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
8,625
Reaction score
24
Points
65
apa lak x blh bro..skrg ni ape yg bengkok pun dh blh lurus..:D
lain mcm je aku tgk ayat ni....:-?:-?:-?:-?:-? aku tmbh skit, yg pendek pn blh jd pnjg n yg lembik pn bblh pacak ke langit......:)):)):)):)):)):)):))
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
lain mcm je aku tgk ayat ni....:-?:-?:-?:-?:-? aku tmbh skit, yg pendek pn blh jd pnjg n yg lembik pn bblh pacak ke langit......:)):)):)):)):)):)):))
haha..
:eek::eek:
macam ni aku pun taw
 

ayie147

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
397
Reaction score
8
Points
20
kesian peja ni..dye iklas nk tlog abg dye tu..
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
bole jee..

biase nyee kedai2 rim bole buat kan..

kalo di shah alam.. ketuk/bakar/layer balik rim tuu..

rm 45 sebijik..

tapi, mmg ok laa..

kalo di sepang rase nyee.. myb lebih murah.. ape2 pon,

try wat survey area2 sane... kalo leih mahal..

x perlu laa..
s.alam kat mana
area mana tu?
 

ismailmohamad

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2009
Messages
2,571
Reaction score
244
Points
33
rim motor x brape nak pasti..

kalo rim motor.. macam tugi lak.. better beli rim baru jek..


**peja510 .. di shah alam.. kat sri mude.. sek 25..

tapi, mmg kebanyakan nyee.. kedai rim boleh buat..
 

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
yg aku tau..mmg boley..klu kat kemaman buley r aku bwak g tmpatnyer..hu2..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register