Proton Kembali ke no 2

CG Sponsors




Sponsored Post

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
1,735
Reaction score
155
Points
38
tu la aku perasan zaman setia alam baru membangunan laluan nkve x la peak mcm zamna skarang saban tahun makin byk keta makin jem ... memang makin lama makin jem la jalan raya nanti.. buat la 4 lane ke apa.. memang x leh kawal sebb penambahan kereta di jalan raya saban tahun
betul tu ..penambahan jalan hanya penyelesaian sementara ..mungkin dah smpai masa kereta usia tertentu, wajib dilupuskan..tak pun dijual dinegara dunia ketiga..permulaan boleh amik kereta usia 30 tahun keatas..lau tengok, masih banyak kereta keluaran tahun 1990 kebwh dijalanraya..

setidak2nya merancakkan jualan kereta tempatan spt proton dan perodua
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,219
Reaction score
2,002
Points
141
ya..dulu pun aku tak minat sgt proton....serius aku tak minat...

tapi entah kenapa last2 (tahun lepas) aku terbeli proton persona baru tu....haha...

tapi mmg betul puas hati aku pakai...
 

BenVentures

Super Active Member
Joined
May 10, 2018
Messages
9,396
Reaction score
558
Points
111
ya..dulu pun aku tak minat sgt proton....serius aku tak minat...

tapi entah kenapa last2 (tahun lepas) aku terbeli proton persona baru tu....haha...

tapi mmg betul puas hati aku pakai...
Proton facelifted persona, iriz and exora to finish all the sparepart in their warehouse. Come 2020, all proton cars will be from Geely. No more campro whatsoever
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,563
Reaction score
125
Points
133
ya..dulu pun aku tak minat sgt proton....serius aku tak minat...

tapi entah kenapa last2 (tahun lepas) aku terbeli proton persona baru tu....haha...

tapi mmg betul puas hati aku pakai...
monthly..deposit berapa bro?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register