Proton Kembali ke no 2

Recommended Brokers


Sponsored Post

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
1,482
Reaction score
120
Points
38
tu la aku perasan zaman setia alam baru membangunan laluan nkve x la peak mcm zamna skarang saban tahun makin byk keta makin jem ... memang makin lama makin jem la jalan raya nanti.. buat la 4 lane ke apa.. memang x leh kawal sebb penambahan kereta di jalan raya saban tahun
betul tu ..penambahan jalan hanya penyelesaian sementara ..mungkin dah smpai masa kereta usia tertentu, wajib dilupuskan..tak pun dijual dinegara dunia ketiga..permulaan boleh amik kereta usia 30 tahun keatas..lau tengok, masih banyak kereta keluaran tahun 1990 kebwh dijalanraya..

setidak2nya merancakkan jualan kereta tempatan spt proton dan perodua
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,785
Reaction score
1,825
Points
141
ya..dulu pun aku tak minat sgt proton....serius aku tak minat...

tapi entah kenapa last2 (tahun lepas) aku terbeli proton persona baru tu....haha...

tapi mmg betul puas hati aku pakai...
 

BenVentures

Super Active Member
Joined
May 10, 2018
Messages
8,973
Reaction score
547
Points
111
ya..dulu pun aku tak minat sgt proton....serius aku tak minat...

tapi entah kenapa last2 (tahun lepas) aku terbeli proton persona baru tu....haha...

tapi mmg betul puas hati aku pakai...
Proton facelifted persona, iriz and exora to finish all the sparepart in their warehouse. Come 2020, all proton cars will be from Geely. No more campro whatsoever
 

PRC

Permanently Banned
Joined
May 23, 2019
Messages
247
Reaction score
19
Points
15
Najib penyelamat proton
 
Sponsored Post
Top
Log in Register