Pilihan untuk simpan DUIT RAYA anak

CG Sponsors




Pilihan untuk simpan duit raya anak


  • Total voters
    0

suweb84

Active+ Member
Joined
Feb 13, 2008
Messages
3,214
Reaction score
10
Points
25
betoi tu
manalah tau kot2 nanti anak2 semangat nak pi haji usia muda
cicah je 20 tahun..dah bleh pi...manalah nak pi tau kan ka? ;;) :">
Haha anak aku ms umur stahun letak dlm tabung haji..taun lepas umur dia 2 tahun dah register kn dia haji, tp umur dia boleh g time umur dia 80 tahun nnti haha :eek::eek::))..

layankn ajelah ..nnti mn tao ade rezki,boleh g awal sket..

skang misi nk masukkn tuk anak ke-2 plak kat tbung haji..hope taun depan umur dia 2 tahun boleh gak register haji..:D:D
 
Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,880
Reaction score
8,262
Points
716
Haha anak aku ms umur stahun letak dlm tabung haji..taun lepas umur dia 2 tahun dah register kn dia haji, tp umur dia boleh g time umur dia 80 tahun nnti haha :eek::eek::))..

layankn ajelah ..nnti mn tao ade rezki,boleh g awal sket..

skang misi nk masukkn tuk anak ke-2 plak kat tbung haji..hope taun depan umur dia 2 tahun boleh gak register haji..:D:D
usah bimbang...
sistem peraturan kat mesia ni..bila2 masa jer bleh bertukar :))

tgk kepala gak la...jenis yg macam mana... :D :">
 

hyrilisme

Active Member
Joined
Nov 14, 2013
Messages
2,084
Reaction score
30
Points
30
duit raya anak2 kawe invest ke cwa & philip mutual. setiap org 1 akaun sendiri. annual return lebih masyukk..depends pada fund yg dipilih. ambil yg syariah compliance ya
 

mhar_2086

Fun Poster
Joined
Mar 5, 2012
Messages
552
Reaction score
5
Points
15
anak aku lahir dalam bulan puasa tahun lepas.. sedara mara dtg umah bagi sedekah + duit raya sekali dapat la dalam Rm1200++. Letak terus dalam TH and register terus. Dijangka umur anak aku 80-an g haji..
 

sayasuka

Legendary Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
12,964
Reaction score
101
Points
123
aku simpan kat SSPN...

cadangya nanti nak 'bahagikan' juga kat tabung haji & ASB
 
Sponsored Post
Top
Log in Register