Want To Buy Motorsikal secara loan terbaik kedai melayu

Recommended Brokers


Poll : CariGold new board 2019

  • Fonts terlampau besar, boleh kecilkan sedikit

    Votes: 20 20.2%
  • Warna terlampau terang

    Votes: 8 8.1%
  • Sidebar besar agak mengganggu

    Votes: 39 39.4%
  • Sangat berminat dengan theme baru ini

    Votes: 26 26.3%
  • Serius, tak minat langsung

    Votes: 34 34.3%

Latest Threads

bluehyppo23

Active Member
Joined
Nov 9, 2006
Messages
2,472
Reaction score
6
Points
0
Salam,

bleh bagi cadangan kedai motor yg loan terbaik,
ada free baucer @ gift klu amek moto....

kalau ada kedai melayu lagi terbaik...

Situasi saya :

1. Loan dibuat oleh parent.
2. Downpayment dalam 4 ~ 5K
3. Loan dibuat secara jarak jauh atau melalui cawangan di Sabah, tapi amek moto kat semenanjung.

harap2 ada suggestion...
xpenah lagi bhadapan situasi loan ni...
so kalau ada yg leh guide kan ... mmg thanks bnyk2... :D

Additional Info :
Jentera : Honda CBR 150R
 
Last edited:
Sponsored Post

bluehyppo23

Active Member
Joined
Nov 9, 2006
Messages
2,472
Reaction score
6
Points
0
nak beli Honda CBR 150r ....
dalam 10k camtu price...
klu loan 11k...
 

Ahmad07

Legendary Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
10,367
Reaction score
874
Points
0
Salam,

bleh bagi cadangan kedai motor yg loan terbaik,
ada free baucer @ gift klu amek moto....

kalau ada kedai melayu lagi terbaik...

Situasi saya :

1. Loan dibuat oleh parent.
2. Downpayment dalam 4 ~ 5K
3. Loan dibuat secara jarak jauh atau melalui cawangan di Sabah, tapi amek moto kat semenanjung.

harap2 ada suggestion...
xpenah lagi bhadapan situasi loan ni...
so kalau ada yg leh guide kan ... mmg thanks bnyk2... :D
ko nak beli moto ape??? 4,*** tu dah lepas EX5 dah sbijik... ker ko nak beli superbike???
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,508
Reaction score
124
Points
0
Location
Rumah
ade lagi ke loan ngan kedai ni..tak silap aku suma dah masuk aeon dan mcm2 lagi la.:D
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,508
Reaction score
124
Points
0
Location
Rumah
kalau amik loan rege 10k jadi 11k je???i dont think so.:D
 

oldskoolrocka

Temporarily Banned for 1 Month
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,248
Reaction score
503
Points
113
nk kedai melayu?susah jupe woo
 

bluehyppo23

Active Member
Joined
Nov 9, 2006
Messages
2,472
Reaction score
6
Points
0
kalau amik loan rege 10k jadi 11k je???i dont think so.:D
xbro...
price klu beli cash RM10k lebih ...
tapi klu amek loan RM11k ...

then apply interest bulan2.... 0.85 ~ 1.5 %
 
Sponsored Post
Top
Log in Register