Menilai sumbangan PAS setelah 53 thm merdeka berbanding Umno

CG Sponsors




anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20

UMNO BN, bina masjid, Universiti, kolej Islam, pusat tahfiz, pusat al quran, pusat islam, PKZ, Baitulmal, JAKIM, Jabatan agama, Majlis Ulamak, Mufti2, Undang2 shariah, Mahkamah syariah dan macam2 lagi usaha memertabatkan ugama islam selaras dengan status Malaysia sbg sebuah negara islam ... PAS BUAT APA ? selain dari menghasut, memfitnah, menipu rakyat & jual dasar perjuangan islam, hudud kepada chauvnis dap, kerana nafsu serakah politik pemuka2 agama akhir zaman ! khawarij minda wahabi ...
apa sumber2 & peluang2 bagi meningkatkan pendapatan perkapita untuk rakyat di kelantan yang di buat oleh kerajaan pas ? KOSONG !!! hinggakan rakyat kelantan terpaksa berhijrah keluar kelantan, ke negeri2 yg diperintah oleh BN kerana peluang yang BN ujudkan secara terbuka kepada semua tanpa mengira fahaman doktrin politik !
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
kalau gitu,kene tunggu PAS naik lak la PRU13 ni ..kasi PAS peluang perintah 53 tahun..tgk ape diorg bole buat..


xpun,bg je peluang PR pegang sepenggal..kalau x ok,kite tukar la balik...
 

tomyeto

Active Member
Joined
Mar 13, 2010
Messages
1,168
Reaction score
67
Points
30

UMNO BN, bina masjid, Universiti, kolej Islam, pusat tahfiz, pusat al quran, pusat islam, PKZ, Baitulmal, JAKIM, Jabatan agama, Majlis Ulamak, Mufti2, Undang2 shariah, Mahkamah syariah dan macam2 lagi usaha memertabatkan ugama islam selaras dengan status Malaysia sbg sebuah negara islam ... PAS BUAT APA ? selain dari menghasut, memfitnah, menipu rakyat & jual dasar perjuangan islam, hudud kepada chauvnis dap, kerana nafsu serakah politik pemuka2 agama akhir zaman ! khawarij minda wahabi ...
apa sumber2 & peluang2 bagi meningkatkan pendapatan perkapita untuk rakyat di kelantan yang di buat oleh kerajaan pas ? KOSONG !!! hinggakan rakyat kelantan terpaksa berhijrah keluar kelantan, ke negeri2 yg diperintah oleh BN kerana peluang yang BN ujudkan secara terbuka kepada semua tanpa mengira fahaman doktrin politik !

ada lg TT lupa ni, xpe sy tambah IFF, hab hiburan, sekolah utk ibu mengandung luar nikah, media putaq alam, harga barang naik, konsert gay..dan mcm2 lagi lah..huhu
 

ayie206

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
16,425
Reaction score
106
Points
123
TT ni sedor ke tak sapa memerintah malaysia ni? :-?
 

RajaDiamond

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 30, 2008
Messages
5,688
Reaction score
8
Points
65
kalau gitu,kene tunggu PAS naik lak la PRU13 ni ..kasi PAS peluang perintah 53 tahun..tgk ape diorg bole buat..


xpun,bg je peluang PR pegang sepenggal..kalau x ok,kite tukar la balik...
macam tukar2 baju gitu yer..
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
hapus tulisan jawi,tarik biasiswa,bunuh ibrahim libya,sediakan prosidur ntk murtad,sekat bantuan SAR...
 

RajaDiamond

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 30, 2008
Messages
5,688
Reaction score
8
Points
65
hapus tulisan jawi,tarik biasiswa,bunuh ibrahim libya,sediakan prosidur ntk murtad,sekat bantuan SAR...
tarik biasiswa?? dah xder biasiswa ke skrg??
prosedur utk murtad?? saper ajar ko??
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
takut nanti dapat baju yg lebih terok baunyer.. :eek: :eek: :eek:
betul gak tu,,tapi x salah rasenye mencube..:">:">:">

mana la tau, lebih menyenangkan baunye...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register