melabur kat mana ok selain asb ?

Recommended Brokers


donaldduck

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
3,751
Reaction score
60
Points
30
tuan melabur mana selain UT? Share lar skit ilmu :D
mane yg ade pulangan memberansangkan.. masuk je..

sume pn ade risiko masing2..cuma perlu tgk keadaan semasa..

bersedia dgn apa jua badai yg menimpa..

sy pn masuk yg bese2 je.. cm emas..PM..asb..ngn property sket.. :D
 
Sponsored Post

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,946
Reaction score
1,613
Points
101
wehh nak tanya
melabur emas kat ne yang ok ? ..pulangan dividen tiap tahun ke ..ke tengah tahun sekali ..ce citer ...
emas yang macam mana nak melabur
 

donaldduck

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
3,751
Reaction score
60
Points
30
emas...last wik ada drop sket! dis wik, ada kenaikan.. tp kita xtau..

kot ade pro2 yg ley tlg..

tp public mutuaL..cm ok, tgk sume naik je.. dividen ade dpt 21% (tgk member nye)..

cm nk try pn ade gak.. :D
 

LYNN LYNN

Fun Poster
Joined
Jan 8, 2007
Messages
284
Reaction score
1
Points
15
mmm..

i baru je invest dalam bank islam.. my fren kat dividen dlm 12%-20% sethn.. blh pakai duit epf akaun 1..
 

Ahmad07

Legendary Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
10,366
Reaction score
877
Points
161
mahu tanya geng ..

aku cadang nak melabur dalam kurang 2000 , jadi kat mana boleh untung lebih setiap tahun selain ASB ? ..mintak share kat sini ..

lagi satu aku nak tanya , apa maksud melabur emas ? kita beli emas pastu kita labur ke ? emas mahal mahal ke
beli saham bank rakyat, skang ni tengah bukak, sy tak pasti masih ade lagi ker tak allocation die, sebab limited... dividen bank rakyat ni jauh lebih untung dari ASB, cuma masalahnya limited. sepanjang minggu ni kaunter bank rakyat sentiasa penuh, dari awal pagi lagi dah ade orang beratur nak beli saham...
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,091
Reaction score
1,032
Points
1,091
mana lubang yg ada grab dulu..
 

syam dungun

Super Active Member
Joined
Jan 2, 2011
Messages
6,200
Reaction score
16
Points
65
beli saham bank rakyat, skang ni tengah bukak, sy tak pasti masih ade lagi ker tak allocation die, sebab limited... dividen bank rakyat ni jauh lebih untung dari ASB, cuma masalahnya limited. sepanjang minggu ni kaunter bank rakyat sentiasa penuh, dari awal pagi lagi dah ade orang beratur nak beli saham...
Ad lg ke ni?? Da lma ak tggu.. Ape yg ak tahu, mmg limited sgt2..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register