melabur kat mana ok selain asb ?

CG Sponsors




tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,949
Reaction score
1,613
Points
101
mahu tanya geng ..

aku cadang nak melabur dalam kurang 2000 , jadi kat mana boleh untung lebih setiap tahun selain ASB ? ..mintak share kat sini ..

lagi satu aku nak tanya , apa maksud melabur emas ? kita beli emas pastu kita labur ke ? emas mahal mahal ke
 
Sponsored Post

kapten_kit

Fun Poster
Joined
Jan 21, 2010
Messages
421
Reaction score
3
Points
15
melabur nie byk maksud bro...ko nak melabur camner, nk pulangan cepat atau nak tunggu lama??
 

Crab Hammer

Active Member
Joined
Mar 4, 2011
Messages
1,055
Reaction score
25
Points
30
say yes to Tabung haji + daftar g haji...ko dh daftar g haji lum??
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,949
Reaction score
1,613
Points
101
pulangan cepat cemana
tunggu lama pulak cemana ...
hehehe aku kurang tau sal melabur labur ni ..hehehe ..
mintak penerangan
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,949
Reaction score
1,613
Points
101
share share dekat sini la ..
bagi penerangan sikit ..
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,696
Reaction score
145
Points
128
tabung haji = 5%
kwsp = 5-6% (projected 2011)
bank persatuan = 10%
asb = 7.5% + 1.25% (penyata 2011)
asn = 18.73% (penyata 2011)
 

aerowana

Junior Member
Joined
Jun 14, 2010
Messages
84
Reaction score
0
Points
6
bank persatuan... last 3 tahun dividen 10%...try google...
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,563
Reaction score
125
Points
133
tabung haji = 5%
kwsp = 5-6% (projected 2011)
bank persatuan = 10%
asb = 7.5% + 1.25% (penyata 2011)
asn = 18.73% (penyata 2011)
isk..lain macam asn tu...detail sket bro..apesal aku baru tau? :)):))~X(

bank persatuan tu cam bank rakyat ke?
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,696
Reaction score
145
Points
128
isk..lain macam asn tu...detail sket bro..apesal aku baru tau? :)):))~X(

bank persatuan tu cam bank rakyat ke?
aku pun baru tau
tgk penyata PNB antar hari tu hehe
tapi tak reti main la
pasal dia mcm saham gak ada turun naik
ada NAV

cuma mmg menarik dia tulis 18.73% hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register