Masalah hidup diganggu maniak

CG Sponsors




copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,550
Reaction score
438
Points
131
jauh beza ni..
aku rasa kawan ko rajin..suka tolong org..sbb tu senang kene guna..

munkin kawan ko melawan..tapi diorg lagi hebat berpolitik..sbb tu kawan ko kene gertak cara halus..main pulau2 dan membawang dari belakang..normal ni..aku pon kene..org lain pon aku rasa ramai yg kene tapi xnak bercerita..

nasihat aku kat kawan ko..belaja melawan..jgn main ikut je cakap org..politik keje ni, tunjuk pandai ckit akan jadi masalah di kemudian hari..dan, rajin2 laa stay back..baru org tau dia byk keje walhal wayang je..
ko mmg pandai baca situasi sbb ko dah alami sendiri masalah mcm ni....
 
  • Like
Reactions: fms
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Jauhkan diri di tempat baru jalan terbaik.

Susah nak fokus untuk buat baik bila hati kita tak tenang.

Pemikiran celaru dek kerana peel manusia sekeliling kita.







Nanti aku komen panjang sikit.

Karangan lum siap.
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,535
Reaction score
335
Points
131
Jauhkan diri di tempat baru jalan terbaik.

Susah nak fokus untuk buat baik bila hati kita tak tenang.

Pemikiran celaru dek kerana peel manusia sekeliling kita.







Nanti aku komen panjang sikit.

Karangan lum siap.
ok aku tunggu versi panjang..kadang2 klu asyik2 lari, rugi pada diri sendiri juga..elok juga belajar melawan..
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
42,754
Reaction score
1,869
Points
201
Aku tergelak.

Penat kalau ada member camni.



Dulu time SPM, tiap² malam sorang member ni call aku.


Dia berangan kisah cinta dia.

Aku dengar jer lah~


kisah kawan aku lebih kurang mcm cite TT jugak cuma bezanye
cerita TT sepupu dia carik dia nk buat laki ..

tp kisah kawan aku ni bank(majikan) cari dia utk dijadikan pekera....
(untong la kerja pun majikan susah payah cari)

aku xtau nk tolong dia mcm mana dah....
kalau jumpe mesti x abis2 cite sal org bank spy lah... org bank kacau lah... org bank hantar sihir lah....

View attachment 198589

View attachment 198590
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,535
Reaction score
335
Points
131
Nasihat untuk aku juga.

DENDAM KESUMAT MENYUKARKAN LALUAN KE SYURGA

http://www.islamituindah.my/dendam-...BbYDPbloCjqIJ6Gl6KI5DZ9-f_9LvuKPTrAR-ke7TS6a0
biasanya ini disebabkan oleh balas dendam yg dibuat oleh mangsa yg tidak mengikut syariat Islam..

contoh org guna sihir..pastu ko sihirkan dia balik..mmg susah laa nak bau syurga..

apapon, utk balas apa yg si pelaku buat, elok laa guna cara yg mengikut undang2..contoh rujuk kpd polis atau kes ni ke mahkamah..xleh selamba buat keputusan sendiri je..

mcm kes aku, walau aku dah bosan ulang2 bende yg sama dan juga kene hadap maniak yg masih x berubah2, aku juga guna niat utk hapuskan diorg agar tidak merosakkan hidup org lain..bole je guna undang2 disebabkan diorg menggunakan bahan terlarang mcm dadah dll..kes kematian juga ade..berat tu..dan juga, kes yg mcm x logik tapi benar2 berlaku..mengarahkan org supaya ganggu aku solat dan puasa?? gile2..
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,550
Reaction score
438
Points
131
Aku tergelak.

Penat kalau ada member camni.



Dulu time SPM, tiap² malam sorang member ni call aku.


Dia berangan kisah cinta dia.

Aku dengar jer lah~
kita yg dengar ni berat mmemikulnya berbanding yg meluahkannya
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
17,048
Reaction score
2,960
Points
201
sebenarnya yang bagi orang pijak kepala kita tu kenapa....

dalam keja ni...hang kena pandai gak main politik....

kena tgk camna cara nya...

x semestinya membodek aje keja nya

kalo aku main politik kat tempat keja...aku buat kan diri aku ada nilai...

dah orang nampak aku ada nilai...aku jual mahal....

lepas tu aku buat lah perangai ckit....

tp orng x leh marah sgt dengan aku...sbb aku ada nilai yang mereka nak guna kan aku balik nnti...

1 kali diaorang guna aku...10 kali aku guna kan diaorng balik.....
 
  • Like
Reactions: fms

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,535
Reaction score
335
Points
131
Nadia Azmi.jpg


ni laa yg dok cbuk kacau aku sejak tahun 2014..sampai skang masih nak spy..satu famili plak tu..
ingatkan dah kene maki akan berhenti buat kacau, tapi rupanya masih teruskan niat dia..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register