BTC USD 56,871.4 Gold USD 1,772.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa Lelaki Suka Janda

damaiG

Active+ Member
Messages
3,096
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,096
Reaction score
47
Points
40
ex ak lepas die cerai die cari ak blik. tp masa dpt contact blik tu xtaula dh cerai. dh jumpa baru tau sume. masa 1st jumpa dtg sorang je

masa tu la tau anak dah 2

masing2 mmg ada feeling balik la kononnye. kua la dating beberapa kali bsama anak2 die. serius culture shock. ttiba kua dating bawak budak sekali. nak gomol2 mmg xde can la :))

akhirnya ak bjaya move on. ku pandang2 anak die yg darjah 2 tu ak kata entah la. last perasaan tu pergi sendiri

uish menarik stori ni tuan haha, tak tanya awat dia cari tuan ka?
 
Sponsored Post

damaiG

Active+ Member
Messages
3,096
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,096
Reaction score
47
Points
40
:)):)):)) aku x bleh nyanyi lagu perawan atau janda :D nak nak plak sebut Bini Bini .. lesung batu terbang nakkkk oi hahahha.. :)):)):)) baru ni pernah ckp pada owang ghumah.. kalo saya ikut sunah kawin 4 tp saya nak cari janda boleh dak.. ahhahah seminggu tak bertegur wehhh :eek::eek::eek::eek::)paid

:eek::eek::eek: adoi hang bro, klu dah gitu hint dia jgn wat pasai. Org lama bagitau jgn minta izin nk tambah lagi, minta maaf cukup :))
 

Mr. Redz

Fun Poster
Messages
772
Joined
Sep 10, 2012
Messages
772
Reaction score
17
Points
15
hahahaha...jangan terkena jelingan si janda.. bahaya..
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,894
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,894
Reaction score
3,796
Points
201
Fresh Graduate tapi pengalaman like pro!!:D

mungkin banyak membaca dan buat kajian...mungkin masa pratikal dulu supervisor lama pandai ajar...

Justeru membaca amalan mulia.Sayangilah bahasa kita.:D:D:D
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,601
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,601
Reaction score
2,562
Points
201
:))
......................

:)):)):)) aku x bleh nyanyi lagu perawan atau janda :D nak nak plak sebut Bini Bini .. lesung batu terbang nakkkk oi hahahha.. :)):)):)) baru ni pernah ckp pada owang ghumah.. kalo saya ikut sunah kawin 4 tp saya nak cari janda boleh dak.. ahhahah seminggu tak bertegur wehhh :eek::eek::eek::eek::)paid
 

abah5851

Active+ Member
Messages
2,781
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,781
Reaction score
239
Points
43
Yang dh kawen mesti prefer cari janda...tp janda yg tip top lah...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register