kelab ping pong

CG Sponsors




t3rdtier

Active+ Member
Joined
Oct 21, 2010
Messages
3,083
Reaction score
127
Points
33
Ada gang2 maen pingpong area baling/kuala ketil.. Boleh gak nak belajaq maen...
 
Sponsored Post

hannuz1010

Super Active Member
Joined
Jan 25, 2008
Messages
6,284
Reaction score
10
Points
65
Ade jual bet 2nd tak..yg ada carbon kayunye
 

crossfire

Fun Poster
Joined
Oct 26, 2014
Messages
181
Reaction score
4
Points
25
laa..ingat thread baru..rupanya dh lama...baru berangan nk ajak celen..
 

hurairah01

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 12, 2008
Messages
8,979
Reaction score
21
Points
65
kat shah alam ada tak... eerrr... bat murah murah
 

bebird

Super Active Member
Joined
Dec 18, 2008
Messages
5,369
Reaction score
142
Points
73
bro putrajaya kat mane? jom bro! saya presint 5. baru duduk sini takde geng lagi nak ajak main pingpong.
putrajaya ada byk naga.. boleh blaja spin dgn diorg...


kt sini ada main pimple ka..??
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
bro putrajaya kat mane? jom bro! saya presint 5. baru duduk sini takde geng lagi nak ajak main pingpong.
aku ofis presint 3.

slalu ptg2 main kat opis je.

tapi skang sparring dah tkda.

nganga je le petang2...

Presint 9 ramai naga... setiap mlm ada org main.

nak rasa jd anak ayam, blh pegi sana.

aku ni baru blaja. anak2 ayam je.

kalau nak main2 je blh la bro. aku jadi ayam ko. :eek::eek:
 

ThatSickPoet

Fun Poster
Joined
Oct 30, 2006
Messages
798
Reaction score
2
Points
15
putrajaya ada byk naga.. boleh blaja spin dgn diorg...


kt sini ada main pimple ka..??
alamak! saya ni pun ayam je. first time dengar 'title naga'. nampak sangat saya ni ayam se-ayamnya. huhuhu

title naga tu maknanya otai ke? LOL
 
Sponsored Post
Top
Log in Register