doakan perjalanan aku

CG Sponsors




nuex

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
salam.

aku nak balik penang nie. naik bas. tapi masih terngiang2 kes bas sani express :((

mngharungi waktu dalam bas yg agak pnjang, kuantan-penang 8 jam.
so doakan perjalanan nuex selamat aminnn :D

thanks semua....
p/s: ni pn nk bukak thread. kui3
 
Sponsored Post

GaliGold

Fun Poster
Joined
Jan 1, 2010
Messages
332
Reaction score
1
Points
15
Org kuantan ruponya...sama lah kita,..

buat nuex,membaca banyak2 dlm perjalanan,kalau nampak drebar bas tu pelik,pulas terus telinga dia tau
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
Org kuantan ruponya...sama lah kita,..

buat nuex,membaca banyak2 dlm perjalanan,kalau nampak drebar bas tu pelik,pulas terus telinga dia tau
piat jer terus kalau drebar bawak laju2.ekekeke
 

nuex

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
Org kuantan ruponya...sama lah kita,..

buat nuex,membaca banyak2 dlm perjalanan,kalau nampak drebar bas tu pelik,pulas terus telinga dia tau
kontan kat ner nie.. :-?:">
 

acan

Banned
Joined
May 31, 2009
Messages
19,661
Reaction score
15
Points
120
moga slamat smpi..Amiiinn..
 

K.E.Y..kuchi

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jul 14, 2009
Messages
3,354
Reaction score
8
Points
25
semoga anda selamat sampai...

perasaan je tu...

niat kne pasang btol2...:p
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
semoga selamat sampai ke destinasi ye...

amiiinn...


da sampai t update ye... t neem taw la ts da selamat sampai :D
 

Mr DoN

Active+ Member
Joined
Dec 17, 2008
Messages
4,218
Reaction score
105
Points
33
dah sampai Penang nnti contact aku.. kita g makan nasi kandaq..:D
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
dah sampai lum ni..ke tdo dlm bas
 
Sponsored Post
Top
Log in Register